تاریخ انتشار: 1400/02/04 14:30
هوادار تیم خوبی است اما بادران برای بُرد وارد زمین می شود
کد خبر: 40726

مرتضی خراسانی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

مهاجم بادران اعلام کرد برای صعود بادران به لیگ برتر هم قسم شده ایم.
مرتضی خراسانی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان بادران در دیدار آخر این تیم برابر شهرداری آستارا " مرتضی خراسانی" مهاجم نوک تیم تهرانی بود.

او گرچه در این مسابقه گلی به ثمر نرساند اما دو پاس گل شیک و تمیز به اکبرآفاقی و ایمان غلامی داد تا به پیروزی 3 برصفر نارنجی پوشان تهرانی در خانه حریف کمک کند.

درآستانه دیدار دو تیم بادران و هوادار فرصتی دست داد تا با مرتضی خراسانی گفت و گو کنیم؛

* شهرداری آستارا را در حالی در ورزشگاه سردارجنگل رشت شکست دادید که خودت 2 پاس گل دادی. در این رابطه صحبتی می کنی؟

- خدا را شکر بازی را بردیم و با دست پُربه تهران برگشتیم. به نظرم یکی از بهترین بازی های فصل ما بود و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. این پیروزی خیلی ارزشمند بود.

* گل نزدی اما پاس گل دادی. به نظرت برای یک مهاجم گل زدن مهم ترنیست؟

- باور کنید من فقط روی برد تیم بادران تمرکز می کنم. همه فکر و ذکرمن کمک به موفقیت تیم است. حالا اگر فرصتی پیدا کنم گل هم بزنم عالی می شود. خوشحالم کادرفنی و آقا محسن ( عاشوری) از عملکردم راضی بودند.

* این سئوال را عمدی پرسیدیم. می دانیم تو مهاجمی فداکار و دونده هستی. در فوتبال امروز هم فروارد نوک باید بجنگد و از همان جلو مدافعان حریف را پرس کند.

- بله، در فوتبال امروز یک مهاجم نمی تواند بایستد، ساکن و منتظر پاس  گل باشد. تیم بادران هم در این فصل فوتبالی مالکانه و هجومی بازی می کند. تیم بالا بازی می کند و وظیفه من هم پرس از جلوست. به شما گفتم و باز هم تکرار می کنم عناوین فردی یا شخصی مهم نیست و برای من برد و موفقیت بادران اهمیت دارد.

* در بازی با شهرداری آستارا بحث مختصری هم با بازیکنان حریف داشتی که با مداخله سایرین حل شد و...

- چیز خاصی نبود. درحین بازی ضربان قلب ما بالاست و من هم برخوردی عادی با مدافع حریف داشتم. دستم به سهوی به صورت مدافع شهرداری آستارا خورد و همبازیانش تصور کردند عمدی بوده است. صحبت هایی هم رد و بدل شد اما خیلی زود دست دادیم و ماجرا را فراموش کردیم. بعد از سوت پایان بازی هم از هم عذرخواهی کردیم. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

* همان درگیری لفظی تو را برای ارائه بازی بهتر تحریک نکرد؟ بعد از آن صحنه بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشتی؟

- نه آقا! ما همه با هم رفیق هستیم. فوتبال میدان انتقام و کینه ورزی نیست.

* حالا باید دوشنبه به مصاف تیم هوادار بروید. این تیم را چطور دیده ای؟

- هوادار تیم خوب و یکدستی است. بازیکنان با کیفیتی دارد ولی با احترام به تیم خوب آقای عنایتی ما بادران هستیم و در همه مسابقات برای بُرد وارد زمین می شویم.

* فکر می کنید بتوانید جلوی هوادار هم همان نمایش همیشگی را ارائه دهید؟

- ببینید این حرف من نیست بلکه حرف همه بازیکنان بادران است. ما از کار کردن با آقا محسن عاشوری واقعا لذت می بریم. یک مربی جنتلمن و بسیار فنی که تیم هجومی و خوبی ساخته است. شما می بینید آماربیشترین گل زده در لیگ دسته اول را به ثبت رسانده و هجومی ترین تیم این رقابت ها هستیم.

* در پایان نتیجه بازی با هوادار را پیش بینی می کنی؟

- فوتبال قابل پیش بینی نیست اما من و همبازیانم برای صعود به لیگ برتر هم قسم شده ایم. هوادار هم تیم خوبی است اما هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. بازی با هوادار هم همین طور است و می خواهیم با ارائه یک نمایش خوب، برنده از زمین خارج شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27debe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عطش بادران با عاشوری بیش از گذشته
نارنجی پوشان به رویای همیشگی نزدیک شدند؛

عاشوری همچنان می تازد
رویای صعود نزدیک تر از همیشه؛