تاریخ انتشار: 1400/02/05 12:32
کد خبر: 40675

قیچی وند مربی گل ریحان:داوران بلای جان ما شده اند

در لیگ یک روح فوتبال فلسفه ورزش زیر پا گذاشته میشود .
قیچی وند مربی گل ریحان:داوران بلای جان ما شده اند

علی قیچی وند مربی تیم گل ریحان البرز بعد از بازی با خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگاران از اشتباهات داوران و امتیازهای از دست رفته این تیم بخاطر اشتباهات مکرر داوری از ابتدای فصل گفت : داور بازی با خوشه طلایی ساوه از دقیقه یک بازی با اشتباهات عجیب ، سوت های اشتباه به ضرر تیم ما و سوتهای اشتباه به نفع تیم حریف ، دور بودن به صحنه ها تمرکز تیم ما را که برهم زد و نیز باعث عصبی شدن تمام نفرات ما شده بود و کنترل و نبض بازی رو بعد گل اول ما از دست ما خارج کرد .

وی افزود: بیش از ۷ کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان ما نشون داد که از طرفی عصبی شدن بازیکنان‌ما به کنار ۷ بازیکن ما رو ترسو کرد که مبادا کارت دوم بگیرند و اخراج شوند .

قیچی وند  افزود: بازیکنان ما هرچقدر تلاش میکردند تا توپ و میدان را دوباره بدست بگیرند بازهم خطا روی ما گرفته نمیشد و همان لحظه خطا به نفع بازیکنان حریف گرفته میشد و دوباره با توجه به فشار بدنی بازی فشار عصبی روانی بر بازیکنان ما حاکم میشود . و در همان فشار بازیکنان ما را باکارت هم جریمه میکرد و دیگر ...فوتبالی ها میدانند چه میگویم چه کشیدیم ..درک حالت ما با خاک خورده های فوتبال.

در بازی با نود ارومیه پنالتی ما باید تکرار میشود اما نشد در بازی چوکای تالش گل تیم‌چوکا افساید بود اما افساید  گرفته نشد.

این بازی هم که دیگر دنیای اتفاقات و اشتباهات بود...نیم فصل اول مسابقات هم که بکنار چه امتیازهای از ما کسر شد بابت اشتباهات داوران.

قیچی وند در ادامه گفت : همه ما در مجموعه گل ریحان از مدیران محترم گرفته تا بازیکنان و کادر فنی تیم بر جایگاه بالای داوران و اینکه این عزیزان هم انسان هستند و هر انسانی احتمال اشتباه دارد برما کاملا روشن است و مورد قبول اما با توجه به شرایط بازی ها حرف حدیث های که در فوتبال این روزهای تمام دنیا حاکم هست و تکرار اشتباهات و قربانی شدن تیم ما در بسیاری از بازی ها دیگر فشار عصبی و روانی بر تمام پیکره باشگاه ما حاکم شده.

از فدراسیون محترم فوتبال  سازمان لیگ و تمامیه نهادها که میتواند حق تیم ما رو به ما برگرداند تقاظا دارم ورود کنند و ضمن اینکه بازیهای بعدی داوران کارکشته تر و بهتری رو برای قضاوت در بازی های ما انتخاب کنند از تمام عزیزان از کمیته داوران گرفته تا خود داوران بازی خواهشمندم  با اشتباهاتی که ب ضرر تیم ما تمام شده ب سادگی عبور نکنند ..چون که زحمات   بازیکنان جوان  این تیم به هدر میرود ..و روح ورزش و فوتبال زیر پاگذاشته میشود ..ورزش یعنی سلامتی و رفاقت و رقابت سالم و اگر فقط یک جمله اخر همان سالم رو نادیده بگیرم یعنی کل ابعاد ورزش رو نادیده گرفتیم و تمام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qgvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیفیت زمین چمن تختی جم شان لیگ دسته یک را زیر سوال می برد
مربی گل ریحان البرز: