تاریخ انتشار: 1400/02/12 19:41
کد خبر: 40207

فجر سپاسی اسیر در نیم فصل های دوم، اما با یک تفاوت عمده / کلانتری به دنبال سنت شکنی

فجر سپاسی شیراز در نیم فصل های دوم انگاری طلسم می شود و آن اقتدارهای نیم فصل اول را ندارد.
فجر سپاسی اسیر در نیم فصل های دوم، اما با یک تفاوت عمده / کلانتری به دنبال سنت شکنی

در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور، فجر سپاسی در نیم فصل اول توانست با 33 امتیاز به همراه مس رفسنجان و گل ریحان البرز در صدر جدول قرار داشته باشد،آماری بسیار مناسب و معرفی او به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود که همه هواداران این تیم را امیدوار کرده بود.

اما در آغاز نیم فصل دوم، فجر هیچ نشانی از یک تیم مدعی نداشت و حتی اگر امتیازات این تیم در نیم فصل قابل توجه نبود شاید در پایان لیگ او را می شد یکی از تیم های مدعی سقوط دانست که البته همان طور که گفته شد با توجه به آمار بسیار خوب نیم فصل اول آنها در پایان لیگ در میانه های جدول جاخوش کردند.فجری ها در فصل گذشته در حالی که در 17 بازی نیم فصل اول 33 امتیاز کسب کرده بودند، در نیم فصل دوم آمار بسیار ضعیفی داشتند و از 17 بازی خود تنها 12 امتیاز کسب نمودند تا در نهایت با 45 امتیاز به کار خود در جایگاه دهم پایان دهند.

اما فجر سپاسی تحت هدایت علی اصغر کلانتری درخشش فصل گذشته در نیم فصل اول را نداشت و با 27 امتیاز به کار خود پایان داد ولی با این تفاوت که آنها در 5 بازی گذشته در نیم فصل دوم 7 امتیاز کسب کرده و جمع امتیازات خود را به عدد 34 رسانده اند و تا پایان هفته بیست و دوم در جایگاه چهارم قرار دارند و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر می باشند.

با نگاهی گذرا متوجه می شویم که تیم علی اصغر کلانتری نوسان کمی داشته وتوانسته با  حالت متعادلی مسابقات را ادامه دهد و حتی اگر کمی شانس با این تیم یار بود می توانست در جایگاه دوم جدول هم قرار داشته باشد.

جان کلام اینکه فجر آهسته و پیوسته در این فصل گام بر میدارد و بعید نیست علی اصغر کلانتری سنت شکنی کند و  این تیم را به لیگ برتر بیاورد و باید دید و به انتظار نشست که این اتفاق خواهد افتاد یا سرنوشت طور دیگری رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9kqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۲ بازیکن مس باید اخراج می شدند/برخلاف وعده سازمان لیگ دیدار ما در ورزشگاه پارس برگزار شد