تاریخ انتشار: 1400/02/14 17:28
کد خبر: 40094

نکته بسیار عجیب در تیم 90 ارومیه

تیم 90 ارومیه در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول یک نکته بسیار عجیب مشاهده می شود.
نکته بسیار عجیب در تیم 90 ارومیه

تیم فوتبال 90 ارومیه در رقابت‌های این فصل از لیگ دسته اول فوتبال کشور در شرایط بسیار بحرانی بسر می‌برد و با کسب 19 امتیاز از 22 بازی برگزار شده در جایگاه هفدهم جدول و در منطقه سقوط قرار دارد.

این تیم در 22 بازی گذشته خود دارای 4 پیروزی، 7مساوی و 11 شکست می باشد اما مهم‌ترین نکته در این تیم در آنجایی نهفته است که در بازی‌های گذشته خود تنها 17 گل خورده و در بین 18 تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال از حیث تعداد گل خورده در جایگاه ششم قرار دارد که می‌تواند در نوع خود با توجه به شرایط جدول بسیار اهمیت داشته باشد.

جالب‌تر این که این تیم در بازی اول خود برابر هوادار در حالی که 1بر0 بازنده از میدان خارج شده بود به دلیل شکایت مدیران هوادار تهران مبنی از بازیکن غیر مجاز 90 ارومیه در این بازی، نتیجه 3بر0 به سود هوادار اعلام شد که در اصل 2 گل از این 3گل را نباید به حساب گل های خورده در جریان بازی محسوب کرد. این تیم در مقابل استقلال خوزستان نیز 3 گل دریافت نمود و در بازی برابر تیم‌های بادران و چوکا نیز از هر کدام 2 گل دریافت کرده است که جمع گل های خورده این تیم در 4 بازی 10 گل است. (با توجه به نتیجه بازی با هوادار که در وقت قانونی 1بر0 شده بود و با رای کمیته انضباطی نتیجه 3بر0 اعلام شده است، 2 گل کم تر در جریان بازی دریافت کرده اند)

با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که آنها در 18 بازی دیگر خود تنها 7 گل دریافت کرده‌اند، یعنی یک آمار بسیار خوب حتی برای تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر چه برسد به تیمی که در آستانه سقوط است.

اما یکی از ضعف‌های این تیم در امر گلزنی است به طوری که آنها در 22 بازی گذشته خود تنها 7 گل به ثمر رسانده‌اند و بدترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند به طوری که گل ریحان البرز تیم انتهایی جدول توانسته است 16 گل به ثمر برساند تا عمق فاجعه در گل نزدن تیم 90 ارومیه را متوجه شویم و همین موضوع باعث شده 90 ارومیه علی رغم بهره بردن از یک خط دفاعی منسجم، نتواند نتایج لازم را به خوبی کسب نماید و این روند اگر چنان چه ادامه داشته باشد شاید یکی از تیم‌های سقوط کننده باشد ولی اگر روند گلرنی آنها بهتر بشود بعید نیست اتفاقات مثبتی در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول برای این تیم رقم بخورد و آنها از کابوس سقوط خلاص شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjkbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بایدها و نبایدهای 90 ارومیه؛ بررسی شرایط احتمالی صعود شاگردان بیاتلو