تاریخ انتشار: 1400/02/18 15:14
اختصاصی؛
کد خبر: 39896

هتریک فجرسپاسی در پارگی رباط صلیبی!

تیم فوتبال فجرسپاسی در چند روز گذشته با سومین مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شد تا هواداران این تیم نگران ادامه فصل شوند.
 هتریک فجرسپاسی در پارگی رباط صلیبی!

آماده سازی تیم ها همیشه پیش از آغاز فصل و در نیم فصل از مهم ترین برنامه تیم های حاضر در رقابت ها است تا تیم ها کمتر بازیکنانشان آسیب ببینند، در این بین تیم هایی که می خواهند مدعی صعود شوند این امر بسیار جدی تر از سایرین می گیرند و با حضور مربیان بدنسازی با تجربه سعی می کنند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

اما حالا تیم فجرسپاسی شیراز که این فصل یکی از مدعیان لیگ دسته یک محسوب می شود با یک مشکل اساسی و جدی رو به رو شده است که آنهم مصدومیت های پی در پی بازیکنان است،شاگردان کلانتری تا به اینجای فصل با ۳ مورد پارگی رباط صلیبی مواجه شدند که کمی این اتفاق در تیم های حرفه ای نادر است.

احسان الوان زاده، امیرشبانی و به تازگی احسان گنجی بازیکنانی هستند که تا به اینجا با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شدند و ادامه فصل را از دست دادند.

حالا پس از این مصدومیت ها علی اصغر کلانتری باید به فکر چاره ای باشد تا دیگر این مشکلات رخ ندهد در غیر اینصورت کار برای زرد پوشان در ادامه فصل سخت تر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ryjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دبل در شکست تلخ؛کلانتری دل نگران آینده

 دبل فاتح دومین شکست پیاپی کلانتری را رقم زد
پارس جنوبی جم ۲-۱ فجرسپاسی شیراز؛