تاریخ انتشار: 1400/02/19 13:29
فریبرز محمود زاده:
کد خبر: 39821

کمیته انضباطی پیش از آغاز هفته جدید رقابت ها راجع به دیدار گل ریحان و استقلال ملاثانی تصمیم می گیرد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال به شدت از غیبت تیم گل ریحان البرز در بازی هفته بیست‌وسوم این رقابت‌ها انتقاد کرد.
کمیته انضباطی پیش از آغاز هفته جدید رقابت ها راجع به دیدار گل ریحان و استقلال ملاثانی تصمیم می گیرد

فریبرز محمودزاده درباره عدم حضور گل ریحان البرز مقابل استقلال ملاثانی در هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: بازیکنان گل ریحان به‌خاطر درگیری حقوقی و مالی با مدیران باشگاه برای بازی نیامدند و تنها سه بازیکن در زمین حاضر شدند، اما همه عوامل برگزاری مسابقه از جمله ناظران، داوران، تیم میهمان و اورژانس در ورزشگاه انقلاب کرج حضور داشتند.

وی با اشاره به رسیدگی سریع به این پرونده تصریح کرد: همه این اتفاقات صورتجلسه شد و آن را در اولین وقت اداری امروز (یکشنبه) به کمیته انضباطی ارسال کردیم. کمیته انضباطی در اسرع وقت و پیش از دیدار هفته آینده به موضوع رسیدگی می‌کند.

مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال در مورد سقوط گل ریحان البرز در صورت عدم شرکت در یک مسابقه دیگر بیان کرد: قانون می‌گوید اگر تیمی در دو بازی - چه به‌صورت متناوب یا متوالی - در زمین حاضر نشود، به دو رده پایین‌تر سقوط خواهد کرد. اتفاق رخ داده با قاطعیت تمام فدراسیون و سازمان لیگ مواجه خواهد شد و به یک تیم اجازه نمی‌دهیم کلیت لیگ را زیر سوال ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xozel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین امید قعرنشین/اشکش در اندیشه رتبه بهتر
گل ریحان البرز-استقلال ملاثانی؛