تاریخ انتشار: 1400/02/19 14:11
حسن مرادی فرد:
کد خبر: 39818

گلم به مس کرمان شانسی نبود

مدافع خوشه طلایی ساوه:به سمت دروازه نگاه کردم و سپس شوت زدم.
گلم به مس کرمان شانسی نبود

حسن مرادی فرد که در ابتدای فصل به تیم نساجی ملحق شده بود اما بعداز جدایی محمود فکری بار دیگر به تیم خوشه طلایی برگشت در جریان بازی با مس روی یک ضربه خطا از زمین خودی به سمت دروازه حریف شلیک کرد که توپ او به زیبایی هر چه تمامتر به تور دروازه مس کرمان چسبید تا یکی از گل های استثنایی فوتبال ایران رقم بخورد. گلی که به نظر می رسد در روزهای آتی بازتاب جهانی هم داشته باشد.

به همین بهانه دقایق کوتاهی با حسن مرادی فرد صحبت کردیم که ماحصل این گفتگو را می خوانید:

*اینطور مواقع اولین قضاوتی که صورت می گیرد می گویند گل شانسی بوده! آیا این در مورد گل تو صدق می کند؟

قطعا خدا به من کمک کرد که ضربه ام تبدیل به گل شد. اما در تصویر واضح است که من دروازه بان را می بینم که جلو آمده و تصمیم می گیرم یک ضرب به توپ ضربه بزنم که خدا را شکر توپ به گل تبدیل شد. از آن فاصله کسی نمی تواند شانسی به توپ ضربه بزند.

*و چه گلی هم شد!

خب فاصله توپ با دروازه زیاد بود. در چنین فاصله معمولا مدافعان توپ را به پشت خط دفاعی حریف می فرستند یا در زمین خودی بازی را شروع می کنند تا توپ به گردش در بیاید. زمانی که خطا شد همه بازیکنان از کنار توپ دور شدند تا من بازی را شروع کنم. یک لحظه تصمیم گرفتم یک ضرب به توپ ضربه بزنم که تعلل نکردم و با ذهنیت مثبت به توپ ضربه زدم که خدا رو شکر توپ به همان جایی رفت که باید می رفت. خب من مدافع هستم. وظیفه ی اولم دفاع کردن و کمک به تیم در فاز دفاعی است اما گاهی در شرایطی که به وجود می آید به خصوص ضربه ایستگاهی سعی می کنم برای تیمم گل بزنم یا پاس گل بدهم تا به تیمم در این فاز هم کمک کرده باشم که خدا را شکر در بازی با مس کرمان این اتفاق خوب برایم رخ داد و هم تیمی هایم از این اتفاق خوشحال شدند.

*بازی سختی برای شما بود، به خصوص که مس هم حملات زیادی روی دروازه شما داشت.

بله، مس تیم خوب و با شخصیتی است و بی دلیل تیم صدرنشین لیگ یک به حساب نمی آید. خوشبختانه با وجود فشاری که مس روی دروازه ما آورد همه بچه ها در فاز دفاعی به تیم کمک کردند ودروازه خود را بسته نگه داشتیم. به خصوص بعد از گلی که به ثمر رساندیم. یک بازی سخت و بزرگ را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و  این بازی به ما کمک می کند در هفته های آینده بهتر فوتبال کنیم و امتیازات حساس دیگری را هم به دست بیاوریم تا با داعیه صعود به لیگ برتر مسابقات را دنبال کنیم. این را بگویم این بازی به همان اندازه ای که برای مسی ها دارای اهمیت بود برای ما هم اهمیت داشت چرا که اگر به سه امتیاز بازی دست پیدا نمی کردیم شرایط سختی برای نزدیک شدن به جمع مدعیان داشتیم و خدا را شکر می کنم به لطف این گل به یاد ماندنی به سه امتیاز این بازی دست پیدا کردیم.

*وقتی پشت ضربه قرار گرفتی تصور می کردی توپ تبدیل به گل شود؟

فوتبال بازی لحظه هاست. من خوشبین هستم. دروازه بان را دیدم که جلو آمده و ضربه زدم که توپ تبدیل به گل شود. اگر تصورم این بود که توپ گل نمی شود، به اوت می رود یا دروازه بان آنرا می گیرد قطعا ضربه ام را نمی زدم. اما به یقین لطف خدا بود که ضربه ام تبدیل به گل شد. خوشحالم این گل به یاد ماندنی به نام من ثبت شد. و آنرا تقدیم می کنم به کادر فنی و بچه های تیم که در کنار هم زحمت می کشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb9eb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادای احترام باشگاه خوشه طلایی ساوه به مقام شهید سردار سلیمانی

سوپرگل 70 متری علیه صدرنشین لیگ یک
ضربه تماشایی مرادی‌فر از زمین خودی به گل حریف؛

خوشه طلایی ساوه بازنده سربلند
به احترام این تیم کلاه از سر بردارید؛