تاریخ انتشار: 1400/02/29 12:20
کد خبر: 39167

کلانتری:امیدوارم شاهد بازی با کیفیت از سوی هر دو تیم باشیم

سرمربی فجرسپاسی گفت:برای کسب ۳ امتیاز تلاش می کنیم.
کلانتری:امیدوارم شاهد بازی با کیفیت از سوی هر دو تیم باشیم

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی در گفتگو با سایت باشگاه در خصوص اخرین شرایط تیم قبل از بازی مقابل استقلال ملاثانی گفت:خداروشکر بعد از برد مقابل قشقایی شیراز توانستیم با انگیزه بهتری تمرینات را ادامه دهیم و بازیکنانم تمرینات منظمی را سپری نموده اند و آماده انجام بازی با تیم خوب استقلال ملاثانی هستیم.

وی بیان داشت:با آنالیزی که از چند بازی گذشته انجام داده ایم سعی کردیم نقاط ضعف و عدم استفاده از موقعیت  های فراوان گلزنی را مرتفع سازیم و انشالله در این بازی شاهد بازی با کیفیت فنی از سوی هر دو تیم باشیم.

کلانتری افزود:در طول هفته بازیکنان بسیار با انگیزه تمرین کردند و امیدوارم در جریان بازی نیز بتوانند تدابیر تاکتیکی کادر فنی را اجرا کنند تا با کسب سه امتیاز  شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش افزود:در این بازی رضا اقابابایی را به دلیل محرومیت و دانیال کردستانی و سپهر شاهین را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم .

کلانتری در خصوص تیم حریف بیان داشت:تیم حریف بسیار تیم قابل احترامی می باشد که در بازی دور رفت نیز بازی سختی با آنها داشتیم و با نتیجه مساوی به پایان رسید اما در بازی پیش رو ضمن احترام به آنها تنها به کسب سه امتیاز بازی فکر میکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqpbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی به بازی پیش می رویم/این بازی با دیگر بازی های تفاوتی ندارد
کلانتری:

شهرآورد شیراز فرصتی برای فرار از بحران
قشقایی شیراز-فجرسپاسی شیراز؛