تاریخ انتشار: 1400/03/02 12:38
رضا فخری:
کد خبر: 38955

مقابل چوکا عملکرد خوبی داشتیم/این تساوی شوک مثبتی به تیم ما خواهد داد

کاپیتان شهرداری آستارا گفت:خدا رو شکر با این تساوی نوار شکست های خود را پاره کردیم.
مقابل چوکا عملکرد خوبی داشتیم/این تساوی شوک مثبتی به تیم ما خواهد داد

رضا فخری مدافع شهرداری آستارا در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی،پیرامون دیدار با چوکا تالش اظهار داشت:بعد از ۷ شکست پیاپی تمامی بازیکنان هم قسم شدند تا با کسب پیروزی دل هوادارانمان را شاد کنیم، بازی هم خیلی خوب شروع کردیم ولی متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم تا بین دو نیمه با صحبت های کادرفنی و تعویض هایی که انجام دادیم ورق کاملا برگشت و موفق شدم در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برسانم.

وی افزود:عملکرد تیم در این دیدار خوب بود اما واقعا من خودم توقع داشتم در دیدار هفته گذشته مقابل ۹۰ ارومیه پیروز می شدیم چون بسیار لایق پیروزی بودیم، هرچند که الان با همین تساوی موفق شدیم دوباره از نظر روحی روانی به رقابت ها برگردیم.

کاپیتان شهرداری آستارا گفت:واقعا شرایط تیم در این هفته ها که باخت های متوالی را تجربه کردیم خوب نبود اما خدا رو شکر حالا می توانم به جرات بگویم که شرایط رو به بهبودی است.

فخری خاطر نشان کرد:من به آینده تیم امیدوارم و احساس می کنم این ۹ هفته آینده بسیار در صعود و سقوط تیم ها تاثیرگذار است و شاید جدول به این شکلی که الان است در پایان نماند، ماهم تلاش خود را می کنیم تا به نیمه بالایی جدول برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9qmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقابل چوکا بدشانس بودیم
احمد جمشیدیان:

جدال ساده طلایی پوشان با تیم بازنده نیم فصل دوم
خوشه طلایی ساوه-شهرداری آستارا؛

تیمی که قصد بردن در نیم فصل دوم را ندارد!
شهرداری آستارا روی سراشیبی سقوط؛

جدالی برای پایان دادن به بحران
شهرداری آستارا-نود ارومیه؛