تاریخ انتشار: 1400/03/04 13:41
احمد جمشیدیان:
کد خبر: 38848

با ۱۵ بازیکن به سیرجان سفر کردیم

سرمربی شهرداری آستارا گفت:با ۱۵ بازیکن به شهر سیرجان سفر کردیم.
با ۱۵ بازیکن به سیرجان سفر کردیم

احمد جمشیدیان که اخیرا هدایت شهرداری آستارا در لیگ یک را به عهده گرفته در مورد شرایط این تیم گفت: در مدت اندکی که در خدمت باشگاه شهرداری آستارا  بودیم تاثیر مثبتی گذاشته شده که بر هیچ کس پوشیده نیست. خدا را شکر شرایط تیم بسیار بهتر از قبل شده و از نظر بدنی و تاکتیکی همه چیز  خوب است.

او در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: روی صحبتم با افرادی است که به عنوان کارشناس در مورد باشگاه شهرداری اظهار نظر می کنند اما باید بگویم تا با کفش کسی راه نرفتی به راه رفتنش ایراد نگیر! طی چند هفته ای که اینجا حضور پیدا کردم اتفاقاتی دیدم که در هیچ کجای دنیا نمی بینید، اقدامات پیرامون تیم بعضا باعث میشه حواشی زیادی ایجاد شود.

سرمربی شهرداری آستارا در همین راستا گفت: در تیمی که هفتاد درصد قرارداد ها پرداخت شده هر هفته دو نفر به بهانه های مختلف از حضور در تمرینات و مسابقات امتناع می کنند. متاسفانه ۹ بازیکن زیر ۲۳ در اختیار داریم  باشگاه آکادمی ندارد تا بتوانیم به تیم کمک کنیم،لیست تیم هم تا بیخ پر شده و هیچ جای برنامه ریزی  برای تیم گذاشته نشده است.

پژمان ثباتی و کیوان محمد نژاد از همراهی تیم برای سفر به سیرجان امتناع کردند و در اختیار باشگاه هستند تا کمیته انضباطی تصمیم گیری کند. خوشبختانه با هماهنگی که با کمیته اخلاق داشتم در قضیه اتفاقات تیم شهرداری ورود خواهند کرد تا حق باشگاه پایمال نشود.

جمشیدیان در پایان افزود: مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام داده و مطمئنم تیم به شرایط با ثبات خود باز خواهد گشت،به تک تک بازیکنانی که در اختیار دارم اعتقاد دارم و ایمان دارم همین نفرات اندک کارهای بزرگی خواهند کرد. ما در سیرجان بازی داریم و ۲۴ ساعت طول کشید به این جا رسیدیم و با پانزده بازیکن به سیرجان آمدیم ، اصول خودم را زیر پا نمی گذارم و تا آخرین لحظه برای فوتبال پاک تلاش میکنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45reg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقابل چوکا بدشانس بودیم
احمد جمشیدیان:

جمشیدیان سرمربی شهرداری آستارا شد
خبر فرتاک ورزشی تایید شد:

جدال ساده طلایی پوشان با تیم بازنده نیم فصل دوم
خوشه طلایی ساوه-شهرداری آستارا؛