تاریخ انتشار: 1400/03/12 12:03
پارس جنوبی به دنبال مدعی ماندن؛
کد خبر: 38487

آستارا با رأفت به ریل پیروزی بر می‌گردد؟

پس از روند نزولی قهرمان لیگ یک، حالا یک شکست دیگر برای این تیم می‌تواند آن‌ها را وارد جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ یک کند.
آستارا با رأفت به ریل پیروزی بر می‌گردد؟

در ادامه دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ یک، در آستارا تیم شهرداری آستارا پس از شوک دوباره در کادرفنی و بازگشت پایان رأفت به این تیم، امروز به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود؛ در 9 هفته گذشته تیم شهرداری آستارا تنها یک امتیاز به دست آورده و رأفت در شرایطی به این تیم بازگشته که توانسته بود شهرداری آستارا را قهرمان نیم‌فصل لیگ یک کند اما حالا در آستانه ورود به جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ یک است.

در واقع شکستی دیگر امروز مقابل پارس جنوبی جم می‌تواند شهرداری آستارا را در موقعیتی خطرناک و رو به سقوط قرار دهد؛ اما از سرگیری پیروزی‌های شاگردان رأفت هم می‌تواند این تیم را تا جایگاه یازدهم جدول بالا بکشد. سوی دیگر میدان هم پارس جنوبی جم پس از شکست مس کرمان مدعی، شرایط بحرانی را گذرانده و بازیکنان و کادرفنی این تیم اعتصاب کرده‌اند و محمد نصرتی از سمت خود استعفا داده است. با این‌حال پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند پارس جنوبی جم را در قامت یک مدعی در لیگ یک حفظ کند.

با توجه به تهدید محمد نصرتی که دیگر روی نیمکت پارس جنوبی جم نخواهد نشست، امروز فرصت تماشای دوئل مربیان پرسپولیسی از دست رفت؛ چرا که رأفت و نصرتی سابقه بازی در پرسپولیس را دارند اما امروز احتمالا نصرتی جایی روی نیمکت پارس جنوبی جم نخواهد داشت و باید دید سرانجام این بازی که هر دو سوی میدان، تیم‌ها در بحران هستند چه خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozpgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رافت در آستانه بازگشت به شهرداری آستارا
بعد از جدایی احمد جمشیدیان

با پایان رافت قطع همکاری شد
با اعلام باشگاه شهرداری آستارا؛