تاریخ انتشار: 1400/03/15 08:02
حرف هایِ مهم سرمربی با هواداران؛
کد خبر: 38369

استقبال پرشور از فرشاد پیوس در تالش

فرشاد پیوس سرمربی محبوب شهرتالش که توانسته بود این تیم را پس از بیست سال به لیگ دسته اول بازگرداند، روز جمعه در حضور پرشور هواداران این تیم معارفه شد.
استقبال پرشور از فرشاد پیوس در تالش

 شب گذشته بود که مدیران باشگاه چوکای تالشان در میان استقبال بی نظیر هواداران، فرشاد پیوس را به عنوان سرمربی جدید سبزپوشان در هفت بازی باقی مانده معرفی کردند‌ و حالا مانند سال گذشته که این بازیکن توانمند سال های گذشته فوتبال ایران موفق به تاریخ سازی با سبزپوشان شد، ماموریت سخت دیگری را در تالش عهده دار شده است.

عصر روز جمعه امروز شهر تالش، هیچ شباهتی به غروب جمعه های دلگیری که معمولا در ذهن وجود دارد، حداقل در میان هواداران تالشی نبود و جمعیتی نزدیک به 500 نفر امیدوارانه و با هیجان به استقبال مردی رفتند که امیدوارند با او موفق به ماندن در لیگ برتر شوند.

فرشاد پیوس سرمربی جدید چوکا نیز در جلسه معارفه خود که با حضور بهمن محمدیاری نماینده پیشین مجلس و همینطور محمود عربی قائم مقام باشگاه برگزار شد، با هواداران برای دقایقی صحبت کرد و از اهمیت هفت بازی باقی مانده گفت و اینکه هفت فینال پیش روی تیمش قرار دارد. او در بخش دیگری از صحبت هایش خطاب به هواداران تاکید کرد که به هیچ وجه از بازیکنانش انتقاد نکنند و هر مسئله ای دارند با او مطرح کنند.

فرشاد پیوس بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس همچنین در اولین جلسه تمرینی خود با حضور کلیه همکارانش در تمرین حضور پیدا کرد. بر این اساس سید رسول حسینی (دستیار اول)، محمدعلی نوروزی، علی نوزاد پوریا شوریده، مصطفی چراغیان و ساسان حیدرنژاد که پیش تر نیز در اردوی سبزپوشان بوده، به عنوان دستیاران پیوس او را در این ماموریت دشوار همراهی خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xoyaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرمربی لیگ یکی از کارش اخراج شد!
اختصاصی؛

جدالی برای صعود و فرار از سقوط
فجرسپاسی شیراز-چوکا تالش؛