تاریخ انتشار: 1400/03/28 18:21
کد خبر: 37794

اوج حساسیت در لیگ دسته دوم برای سهمیه صعود

در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل در لیگ دسته دوم، جنگ صعود خصوصا در لیگ دسته دوم بالا گرفته است.
 اوج حساسیت در لیگ دسته دوم برای سهمیه صعود

در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل در لیگ دسته دوم، سرنوشت گروه اول این مسابقات همچنان نامعلوم است و حتی تیم صدرنشین شهرداری همدان با فاصله هشت امتیازی نسبت به نزدیک ترین رقبا، احتمال از دست دادن جایگاه خود را احساس می‌کند. این در حالیست که در دیگر این رقابت‌ها مس شهربابک توانسته با وحید رضایی به لیگ دسته اول صعود کند و با توجه به تغییرات امتیازی دیگر تیم‌های گروه دوم شانس حضور در مرحله پلی آف را دنبال می‌کنند.

در گروه اول این مسابقات شهرداری همدان با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم شانس بالایی دارد و این در حالیست که این هفته در تهران باید به مصاف ویستاتوربین، جدی‌ترین رقیب خود برود. از دست رفتن امتیاز از سوی شهرداری همدان در این بازی و کاهش آن به پنج امتیاز، می‌تواند حتی خطر از دست رفتن شانس آنها برای صعود را بهمراه داشته باشد و ویستاتوربین طی دو بازی باقیمانده چشم به غافلگیری حریف داشته باشد.

در این گروه شهرداری همدان، ویستاتوربین تهران، مس نوین کرمان و علم و ادب تبریز همچنان شانس تصاحب جایگاه صعود را دنبال می‌کنند و چشم به رتبه پلی آف نیز دوخته‌اند. ویستاتوربین که بعد از قطع همکاری با اکبر میثاقیان توانسته شرایط روحی و روانی مناسبی را دنبال کند، هفته گذشته با برتری شش گله به کار خود پایان داده بود و این هفته نیز مقابل سپیدرود در رشت علیرغم حواشی زیادی که دنبال کرد در نهایت به تساوی یک - یک رضایت داد.

در گروه دوم نیز مس شهربابک توانست در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل جواز صعود را به نام خود کند و رقابت برای جایگاه پلی آف بین تیم‌های شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد و شاهین بندرعامری شکل گرفته است.

حساس‌ترین بازی این هفته را البته می‌توان بین ویستاتوربین و شهرداری همدان در تهران دانست؛ جایی که شاید معادلات جدول را در گروه اول دچار تغییرات بزرگی کند و ویستاتوربینی‌ها امیدوارند با برتری خانگی مقابل حریف همدانی خود، آنها را در خطر از دست دادن جایگاه صدرنشینی قرار دهند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjwby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری با داور در لیگ دسته دوم + فیلم