تاریخ انتشار: 1400/04/01 07:03
کد خبر: 37624

عبدالوند:به داوران اعتماد داریم / برای آبروی فوتبال تهران تلاش خواهیم کرد

مربی تیم میلادمهر تهران گفت : از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم و آماده بازی برابر سردار بوکان هستیم.
عبدالوند:به داوران اعتماد داریم / برای آبروی فوتبال تهران تلاش خواهیم کرد

حمید عبدالوند مربی تیم میلادمهر تهران در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با دیدار برابر سردار بوکان اظهار داشت : باشگاه سردار بوکان یکی از باشگاه های پر هوادار فوتبال ایران است که برای هواداران این تیم احترام خاصی قائل هستیم اما در این دیدار برای حفظ آبروی فوتبال استان تهران با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

وی افزود : میلاد مهر بازیکنان فداکاری دارد که فکر می‌کنم کمترین مبلغ قرارداد لیگ دسته دوم برای بازیکنان این تیم باشد اما تا آخرین لحظه و با تمام وجود برای حفظ تیم تلاش می‌کنند.

عبدالوند تصریح کرد : توجهی به جدول نداریم و تنها بر روی سه بازی آینده تمرکز کرده‌ایم و فکر می کنم با وجود این بازیکنان با غیرت در انتهای فصل سهمیه استان تهران را حفظ کنیم.

مربی تیم میلادمهر تهران در ادامه گفت : همیشه به نظر داوران احترام گذاشته ایم و امروز نیز امیدوارم داوران بتوانند در کمال آرامش قضاوت خود را انجام دهند و عوامل خارج از زمین مسابقه بر روی داوری تاثیری نگذارد.

عبدالوند یادآور شد : به تمام داوران ایرانی اعتماد داریم و می دانیم آن ها تلاش خود را برای ارائه یک قضاوت عادلانه انجام می‌دهند فردا نیز منتظر یک قضاوت عادلانه از سوی داوران هستیم تا حق به حقدار برسد.

مربی میلادمهر در پایان گفت : نظری در خصوص تیم حریف ندارم و با آنالیز خوبی که از آن‌ها داریم به مصاف این تیم خواهیم رفت تا بتوانیم با ارائه یک بازی با کیفیت جایگاه بهتری در جدول کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r679

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوسف بخشی زاده اخراج شد! / وضعیت قرمز در قزوین

خلیفه اصل به فکر شگفتی سازی
رویای بازگشت در دسترس تر از همیشه؛

سروری:خبری از مدیرعامل نداریم / مشکلی برای بازی کردن تیم وجود ندارد
سرمربی اترک بجنورد در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی: