تاریخ انتشار: 1400/04/05 11:14
کد خبر: 37411

شاهین بدنبال پرواز به قله ها؛ 8 هفته پیاپی بدون شکست

تیم فوتبال شاهین بوشهر در تلاش است تا بار دیگر به لیگ برتر صعود کند.
شاهین بدنبال پرواز به قله ها؛ 8 هفته پیاپی بدون شکست

تیم فوتبال شاهین بوشهر که این فصل پس از سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته یک آمد در آستانه چند هفته به آغاز مسابقات مجوز تیمداری این تیم قدیمی صادر شد تا فراز کمالوند هدایت این تیم را عهده دار شود، در آن مقطع برخلاف فرصت کم این تیم برای یارگیری اما بازیکنان لیگ برتری و باتجربه و با کیفیتی جذب این تیم شدند تا از همان ابتدای یکی از شانس های صعود باشد.

شاهین در نیم فصل نخست موفق شد در بیشتر بازی ها دروازه خود را بسته نگه دارد و تساوی بگیرد و با چند برد در پایان نیم فصل خود را به نیمه جدول رساند، درنیم فصل دوم فراز کمالوند از این تیم جدا شد تا داوود مهابادی سکاندار هدایت این تیم شود، پس از روی کار آمدن مهابادی چند بازیکن به این تیم اضافه شدند تا دیگر یک تیم کاملا مدعی در نیم فصل دوم روانه مسابقات شود.

شاهین بوشهر که در این فصل هم کم شکست خورد و هم کم گل خورد موفق شد آهسته و پیوسته خود را به جمع مدعیان اضافه کند، کار خوب سفید پوشان از هشت هفته گذشته شروع شد که ۳ تساوی و ۵ پیروزی به دست آوردند آنهم در دقایق پایانی که چندین هفته در این تیم تکرار شد تا بالاخره شاهین با کسب ۴۹ امتیاز به رتبه سوم برسد.

حالا شاهین بوشهر در آستانه ۴ هفته به پایان امیدوار است دوباره به لیگ برتر صعود کند و این صعود تا حد زیادی در دستان خود شاهینی ها است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kojpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنایتی و آرزوی صعود در همین نزدیکی
بنفش رنگ جدید فوتبال ایران؛

هدهد خوشبختی روی شانه کدام مربی می نشیند؟!
اختصاصی/شش مدعی صعود برای دو سهمیه؛

توقف خوشه طلایی مقابل قشقایی قعر جدولی
قشقایی شیراز۰ - ۰ خوشه طلایی ساوه ؛