تاریخ انتشار: 1400/04/05 21:03
کد خبر: 37376

نفت و گاز سوخت / مدیریت علت اصلی نابودی ریشه دار ها

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از ریشه دار ترین تیم های لیگ دسته دوم این روزها اوضاع بسیار وخیمی دارد.
نفت و گاز سوخت / مدیریت علت اصلی نابودی ریشه دار ها

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران طی سال‌های گذشته هزینه های فراوانی در ورزش حرفه ای کشور انجام داده که موجب ایجاد شور و نشاط خاصی در مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

از همان ابتدای فصل هواداران گچسارانی به آینده تیم خود امیدوار نبودند و برخی از هواداران این تیم معتقدند نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در نقل و انتقالات تحت نظر یک دلال فوتبالی فعالیت کرده و یکی از ضعیف‌ترین فعالیت های خود را در تاریخ نقل و انتقالات این باشگاه رقم زده است.

در کنار این موضوع مدیران باشگاه نفتی نتوانستند از کادر فنی مناسبی بهره ببرند و در این مدت از مربیان ناموفق استفاده کردند تا با این تصمیم اشتباه موجب نابودی تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد شوند.

باشگاه نفت و گاز گچساران پس از گذشت ۲۴ هفته و با کسب تنها ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم گروه الف قرار دارد و سقوط این تیم به لیگ دسته سوم قطعی شده است.

حال پس از سقوط نفت و گاز مدیران فعلی و قبلی باشگاه سکوت بسیار عجیبی در پیش گرفته و هیچ واکنشی نسبت به این فاجعه مدیریتی نشان نمی دهند.

در هر صورت باشگاه نفت و گاز با حضور مدیران بسیار ضعیف وداع تلخی با لیگ دسته دوم خواهد داشت تا جوانان دیار زاگرس امید کمی به آینده فوتبالی خود داشته باشند.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kezo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاجعه فنی در گچساران / سکوت تلخ مدیران نفت و گاز

خلیفه اصل به فکر شگفتی سازی
رویای بازگشت در دسترس تر از همیشه؛