تاریخ انتشار: 1400/04/07 11:18
روانخواه:
کد خبر: 37281

کجای دنیا به خاطر اعلام پنالتی ۲۰ دقیقه وقت تلف می کنند

سرمربی بادران گفت:متاسفانه پس از اعلام پنالتی ۲۰ دقیقه وقت تلف شد.
کجای دنیا به خاطر اعلام پنالتی ۲۰ دقیقه وقت تلف می کنند

امید رضا روانخواه سرمربی بادران بعد از این بازی و در گفتگو با خبرنگاران گفت: از قبل می دانستیم با یک دفاع سازماندهی شده روبرو هستیم. چوکا پیش از بازی با ما خوب کار کرده بود و در سه بازی 7 امتیاز گرفته بود و تیم قابل احترامی است. با این حال ما در برابر دفاع سازماندهی شده موقعیت های خوبی به دست آوردیم که قابل ملاحظه هم بود و اگر از یکی از موقعیت ها بهره می بردیم نتیجه ی دلخواه فراهم می شد و به هدف می رسیدیم. موقعیت هایی که بدون شک در شرایط عادی آن را از دست نخواهیم داد.

سرمربی بادران ادامه داد: شاید این موقعیت ها به این بهانه از دست رفت که بچه ها با فشار و استرس صعود به لیگ برتر بازی می کردند. با این حال من از عملکرد بازیکنان راضی هستم. هر چند موقعیت های تک به تک و ضربه ی پنالتی را از دست دادیم. به هر صورت فوتبال است. بازیکن یک روز در شرایط ایده آل قرار دارد و فرصت های سخت را تبدیل به گل می کند و روز دیگر موقعیت های آسان را از دست می دهد. به مسیر ادامه خواهیم داد.

امید رضا روانخواه از شرایط برگزاری بازی ها گله کرد و حرف هایش را این چنین ادامه داد: من هفته هاست در این مورد صحبت می کنم. شخصیتی را نمی بینیم که شکل برگزاری بازی ها را به حالت ایده آل نزدیک کند. متاسفانه برگزاری مسابقات دسته اول از کنترل همه خارج شده است. ما نیاز به آدم های قوی تر داریم که مانع از برگزاری مسایل حاشیه ای در بازی ها دسته اول شوند و به نوعی مسابقات را بهتر مدیریت و کنترل کنند. بعد از اینکه داور به سود ما پنالتی اعلام کرد. البته به درستی و نادرستی آن کار ندارم که البته معتقدم داور در این صحنه تصمیم درستی گرفت؛ بازی نزدیک به 20 دقیقه از جریان افتاد در حالی که داور تنها 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. در این دقایقی که بازی متوقف شده بود تنها 3 -4 بار تابلوی تعویض بالا رفت و ما در وقت اضافه صاحب 4 موقعیت گل شدیم که اگر بازی ادامه پیدا می کرد باز هم موقعیت به دست می آوردیم و در نهایت بازی را می بردیم. در کجای دنیا دیده اید به خاطر یک ضربه ی پنالتی 20 دقیقه بازی متوقف شود؟ هیچ اتفاقی هم رخ نمی دهد. در هفته های بعدی بازی 25 دقیقه متوقف می شود. من به نحوه قضاوت داور کاری ندارم اما او نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند. هم چنین ناظر بازی. در بازی هایی که یک پای مسابقه تیم صعود کننده است و در آنسوی میدان تیمی که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند باید از داورانی استفاده شود که با تجربه تر هستند. و من از مربیانی که در فوتبال برای خود اسم و رسمی دارند خواهش می کنم بیشتر به تیم خود بپردازند تا مسایل این چنینی مانند وقت تلف کردن و خواباندن بازی. این بازی شاهکار اتلاف وقت بازی های این فصل بود. به هر صورت ما سه بازی دیگر پیش رو داریم. در این سه بازی با همه توان بازی خواهیم کرد تا در کورس صعود باقی بمانیم و در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkb5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور سوت های پنجاه پنحاه راهم به سود هوادار می زد/هر دو تیم با احتیاط بازی کردند
داوود مهابادی:

عنایتی و آرزوی صعود در همین نزدیکی
بنفش رنگ جدید فوتبال ایران؛

هدهد خوشبختی روی شانه کدام مربی می نشیند؟!
اختصاصی/شش مدعی صعود برای دو سهمیه؛