تاریخ انتشار: 1400/04/14 19:07
اخراجی ها در انزلی اکران شد؛
کد خبر: 36931

قلم قرمز مازیار زارع رو نام چند بازیکن/حمایت باشگاه در قبال تصمیم عجیب

با تصمیم مازیار زارع در حالی که هنوز فصل به پایان نرسیده است چند، بازیکن این تیم اخراج شده اند و چند تن دیگر که سرباز هستند هم به پادگان فرستاده شدند.
قلم قرمز مازیار زارع رو نام چند بازیکن/حمایت باشگاه در قبال تصمیم عجیب

تیم ملوان بندرانزلی که در این فصل برخلاف فصول گذشته با مشکلات مالی و امکاناتی دست و پنجه نرم نکرد بسیاری امیدوار بودند این تیم با صعود به لیگ برتر پس از چند فصل دوباره شادی به مردم انزلی هدیه بدهد اما مازیار زارع مرد محبوب شهر انزلی موفق نشد قوی سپید را به سطح اول بازگرداند.

مازیار زارع در این فصل تجربیات خوبی کسب کرد که شاید بهای کسب همین تجربه عدم صعود این تیم به لیگ برتر بود، اماحالا در هفته های پایانی تصمیمات عجیب زارع ادامه دارد و این مربی چند بازیکن با کیفیت و خوب را از تیمش اخراج کرده است تا همچنان اتفاقات عجیب در این تیم ادامه داشته باشد.

ابوالفضل عباسی، سهیل رحمانی، میثم شاهمکوند زاده، مجتبی رمضانی، مهدی نیایش پور،فرشید مهمدی و محمد رحمتی بازیکنانی هستند که تا بدین لحظه از سوی مازیار زارع از این تیم کنار گذشته شده اند و یا باید به خانع بروند و یا اینکه برای ادامه خدمت مقدس سربازی به پادگان مراجعه کنند.

چه بهتر بود که مازیار زارع سرمربی ملوان درمورد این اخراج ها توضیحاتی بدهد که همه با دلیل این کنار گذاشتن ها کنار بیایند تا اینکه در سکوت این اتفاق رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d989q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دورشدن زارع و شاگردانش از جمع مدعیان/کار ملوان سخت شد

نیمه مربیان بلای جان مازیار زارع
تساوی ارزشمند قوی سپید؛