تاریخ انتشار: 1400/05/24 10:40
کد خبر: 34944

پژمان نوری: در فصل جدیدی با قدرت وارد میدان می شویم

مدیرعامل ملوان گفت:در فصل جدید با قدرت وارد مستطیل سبز خواهیم شد.
پژمان نوری: در فصل جدیدی با قدرت وارد میدان می شویم

 مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص ادامه فعالیت در این باشگاه گفت: بعد از پایان فصل و اتمام قراردادم به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل، در نامه‌ای رسمی به ریاست مجمع عمومی باشگاه از اعضای محترم مجمع خواستم جهت واگذاری ملوان به یک مجموعه قوی و با ثبات اقدامات لازم را انجام دهند و این مهم را از طریق صفحه شخصی ام در فضای مجازی به اطلاع هواداران عزیزمان هم رساندم.

اما با برگزاری جلسه مجمع عمومی باشگاه و نظر لطفی که تمامی اعضای محترم به بنده داشتند باز هم مسوولیت این امانت مهم به من واگذار شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم بدون فوت وقت برای رفع برخی دغدغه ها جلساتی را با تعدادی از مسئولین شهرستان برگزار کنم که خدا را شکر به نتایج مثبتی هم دست پیدا کردیم.

پژمان نوری در خصوص انتظارات خود از مسئولین گفت: مهندس اشکان پوررشید در نظر دارد جهت ایجاد زیرساخت برای باشگاه ملوان هزینه کند اما این کار بزرگ نیاز به همراهی مسئولین دارد که در جلساتی که با آنها داشتیم در این خصوص قول مساعد دادند.

مدیرعامل ملوان با اعلام خبر آغاز ترمیم چمن استادیوم تختی انزلی گفت: یکی از مشکلات ما در سالهای اخیر زمین چمن نامناسب ورزشگاه مان بود که بارها مانع کسب نتیجه دلخواه سرمربیان ما می شد به همین دلیل با نظر مهندس پوررشید پروژه ترمیم چمن استادیوم انزلی را به یک گروه حرفه‌ای سپردیم و مقرر شد در صورت نگهداری درست حداقل تا ده سال آینده چمن این ورزشگاه در شرایط ایده‌آل باشد.

پژمان نوری در پایان گفت: دو فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و اکنون وقت آن رسیده برای آینده این باشگاه مردمی برنامه‌ریزی کنیم و قطعا" در فصل آتی ضمن تلاش برای ایجاد ساختار مناسب، با قدرت در مسیر موفقیت های بزرگ در مستطیل سبز گام بر خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz5r6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پژمان نوری: مازیار زارع مناسب ترین فرد برای هدایت ملوان است