تاریخ انتشار: 1400/07/24 19:34
کد خبر: 31897

محمودزاده: ارکان قضایی فدراسیون، نتیجه دیدار پارس جنوبی و مس شهر بابک را تعیین می‌کنند

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال گفت که ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، نتیجه دیدار پارس جنوبی جم و مس شهر بابک را تعیین خواهند کرد.
محمودزاده: ارکان قضایی فدراسیون، نتیجه دیدار پارس جنوبی و مس شهر بابک را تعیین می‌کنند

 قطار مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از امروز (شنبه) با برگزاری سه دیدار به حرکت درآمد. قرار بود دیدار دیگری بین پارس جنوبی جم و مس شهر بابک برگزار شود که بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی پارس، باعث لغو این مسابقه شد.

فریبرز محمودزاده در مورد این اتفاق گفت: ما مطابق قانون کار می‌کنیم. همه عوامل برگزاری مسابقه از جمله نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی، آمبولانس، داوران، ناظران و مدیران هیئت فوتبال شهرستان سیرجان در ورزشگاه امام علی (ع) حضور داشتند. با این حال پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم پارس جنوبی جم بسته بود و قرارداد بازیکنان این تیم ثبت نشده بود تا کارت بازی برای آنها صادر نشود.

وی درباره نتیجه این مسابقه تصریح کرد: این موضوع صورتجلسه شد تا بازی لغو شود و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، نتیجه دیدار را تعیین می‌کنند. فدراسیون تمام همکاری لازم را با پارس جنوبی داشت و تا آخرین لحظه صبر کردیم، اما پنجره نقل‌وانتقالاتی پارس باز نشد و موفق به ثبت قراردادها نشدیم.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول درباره احتمال تکرار این اتفاق در دیدار فردای بادران (شمس آذر قزوین) - مس کرمان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نشان دادند می‌خواهند بر مدار قانون حرکت کنند. اگر هر تیمی شرایط برگزاری بازی را داشت، به میدان می‌رود و بازی رأس ساعت آغاز می‌شود. اگر هم تیمی نتوانست این شرایط را احراز و بازیکنانش را ثبت کند، این موضوع صورتجلسه می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36b89e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک دیدار از هفته نخست لیگ یک لغو شد
اختصاصی/فوری