تاریخ انتشار: 1400/08/01 12:49
کد خبر: 31536

اعتراض یزدی ها به انتخاب سرمربی / آسیابانپور سرمربی است یا رئیس هیات مدیره!

شهید قندی یزد فصل گذشته به دلیل وجود شائبه های تبانی و با حکم کمیته اخلاق از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
اعتراض یزدی ها به انتخاب سرمربی / آسیابانپور سرمربی است یا رئیس هیات مدیره!

 نارنجی پوشان شهید قندی طی دو فصل گذشته با صرف هزینه های فراوان در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول از راهیابی به لیگ آزادگان بازماندند تا یکی از تیم های ناکام این لیگ محسوب شوند.

فوتبال دوستان یزدی پس از اعلام رای کمیته اخلاق در سکوت تلخی فرو رفتند چون این باشگاه به دلیل وجود شائبه تبانی محکوم شد و این اتفاق فاجعه بزرگی برای آن ها حساب می‌شود.

حال پس از گذشت فصلی که یزدی ها خود نفهمیدن با چه سندی به تبانی محکوم شدند خبری از انتخاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه نیست.

مدیران شرکت شهید قندی در یک انتخاب عجیب حمیدرضا آسیابانپور رئیس هیات مدیره فصل گذشته این باشگاه را به عنوان سرمربی شهید قندی انتخاب کردند.

اما نکته عجیب تر این است که آسیابانپور فصل گذشته در کنار باشگاه شهید قندی سرمربی تیم لیگ دسته سومی یزد لوله نیز بوده که در نهایت این تیم با کسب نتایج بسیار ضعیف به لیگ دسته پایین تر سقوط کرد.

در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع لیگ دسته دوم باقی مانده انتخاب آسیابانپور که فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی در لیگ دسته سوم داشته اعتراض هواداران یزدی را به همراه داشته است.

باید دید مدیران مجموعه شهید قندی چه پاسخی در خصوص عدم انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه خواهند داد!

آیا یزدی ها از تیمداری منصرف شدند و این انتخاب ها به دلیل دلسرد شدن آن هاست یا مدیران کارخانه شهید قندی لیگ دسته دوم را با لیگ محلات اشتباه گرفته اند!

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwzm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خرید سهمیه؛ برنامه شهید قندی بعد از حکم فدراسیون