تاریخ انتشار: 1400/08/22 09:15
یروز قربانی:
کد خبر: 30355

برابر شهرداری همدان روز خوب ما نبود

سرمربی شهرداری همدان گفت: روی نقاط ضعف خود کار میکنیم تا بتوانیم در بازی های اینده موفق باشیم
برابر شهرداری همدان روز خوب ما نبود

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در نشست خبری بعد از بازی دو تیم رایکا بابل و شهرداری همدان در رابطه با این دیدار اظهار داشت: بهترین کار بعد از باخت این است که هیچ بهانه ای نیاوریم و با قبول کردن این باخت تلاش کنیم و روی نقاط ضعف خود کارکنیم تا بتوانیم در بازی های آینده موفق باشیم و نتیجه دلخواه را بدست اوریم.  

وی ادامه داد: باید بررسی کنیم تا ببینیم در چه زمینه هایی مشکل داشتیم و دلایل باخت ما چه چیزی بوده است اما در کل روز خوبی برای ما نبود و قطعا این باخت را فراموش میکنیم و با قدرت به لیگ ادامه میدهیم و امیدوارم در ادامه با تمرینات بیشتر ضعف های خود را جبران کنیم تا در بازی های بعدی دست پر از زمین بازی خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که ارتفاع و آب و هوای همدان تا چه حدی در بازی تاثیر گذاشت گفت: در فوتبال حرفه ای باید همه این مسائل را در نظر بگیریم، مطمئنا میتوانم بهانه بیاورم و ارتفاع همدان را در نتیجه بازی تاثیر گذار جلوه دهم ولی اینطور نیست چون اهل بهانه آوردن نیستم‌،باید با بچه های کادر فنی تحلیل کنیم تا دلایل باختمان را بفهمیم و انشالله که ضعف هایمان را جبران کنیم.

وی در رابطه با داوری بازی گفت: بازی صحنه خاصی نداشت که بگوییم داور بد کار کرد یا به ضرر ما سوت زد،بالاخره داور هم انسان است بعضی بازی ها به ضرر ما و به بعضی بازی به نفع ما سوت میزند ولی درکل امروز داور روز خوبی داشت.

پیروز قربانی در رابطه بازی های آینده و ادامه لیگ توضیح داد: به دلیل اینکه اکثر تیم ها تمرینات را دیر شروع کردند، لیگ امسال از هفته هشتم به بعد شکل بهتری میگیرد اما الان تیم هایی که از لحاظ بدنی اماده تر هستند نتایج بهتری میگیرند مطمئنا از هفته هشتم به بعد اکثر تیم ها به شرایط خوب میرسند و عیار واقعی لیگ ما از هفته هشتم به بعد مشخص می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9y8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان