تاریخ انتشار: 1400/09/02 03:17
حسینی سوپرایز جدیدی برای لیگ دسته سوم؛
کد خبر: 29801

مدافع سابق سرخابی در دو راهی لیگ دو و لیگ سه!

میثم حسینی در دو راهی حضور در لیگ دو و لیگ دسته سوم
مدافع سابق سرخابی در دو راهی لیگ دو و لیگ سه!

میثم حسینی مدافع چپ پا و با اخلاق سابق تیم های پرسپولیس و استقلال تهران که سابقه صعود به همراه تیم شهرداری نوشهر به عنوان کاپیتان این تیم از لیگ سه به لیگ دو را دارد شاید مجددا به لیگ دسته سوم بازگردد!

حسینی که قبل از شروع فصل جدید لیگ دسته دوم کشور دو پیشنهاد جدی از دو تیم لیگ دویی به همراه تیم سابق خود یعنی شهرداری نوشهر داشت به دلیل اختلافات مالی در قراردادش از حضور در لیگ دو و حتی تیم سابق خود شهرداری نوشهر خودداری کرد و قراردادی با هیچ یک از تیم های لیگ دویی امضا نکرد.

اما اینک از شمال کشور خبر میرسد حسینی بار دیگر سوپرایز لیگ سه خواهد بود اما اینبار در مرحله نخست! مدافع نوشهری با سابقه بعد از مذاکرات جدی با با دکتر حلاجیان و علیرضا رازقیان مدیرعامل و سرمربی تیم شهروند رامسر برای حضور در این تیم به توافقات اولیه دست یافت اما از آنجایی که حسینی برای دریافت مبلغ قراردادش دارای حساسیت بالایی میباشد به دلیل عدم پرداخت اولیه قسط پیش قرارداد خود هنوز به صورت رسمی با رامسری ها قراردادی امضا نکرده است و تنها تا پایان وقت فردا حسینی به رامسری مهلت داده است  و با شناختی که از وی وجود دارد در صورت عدم دریافت مبلغ توافقی باید حضور حسینی در رامسر را منتفی بدانیم!

 حال باید دید مدافع سرخابی سابق شهرداری نوشهر بار دیگر در لیگ دسته سوم حضور پیدا خواهد کرد یا حضور او در شهروند رامسر منتفی خواهد شد.

مدافعی که قطعا تجربه اش کمک حال رامسری ها برای حضور در لیگ دسته سوم خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36b677

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نجات معجزه آسای بازیکن سابق سرخابی از سانحه تلخ

 بازیکن اسبق سرخابی ها در تیررس تیم لیگ یکی
کاپیتان سرخابی از جمع نوشهری ها جدا میشود؟؟!