تاریخ انتشار: 1400/09/10 17:33
بلادی: بازیکنانم باید ثابت کنند بهترین هستند
کد خبر: 29360

به دنبال یک روز تاریخی برابر پرسپولیس هستیم

سرمربی ویستاتوربین از انگیزه‌های تیمش برای تقابل برابر پرسپولیس و نمایش قابل احترام مقابل قهرمان چند دوره فوتبال ایران می‌گوید.
به دنبال یک روز تاریخی برابر پرسپولیس هستیم

 پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باید برابر ویستاتوربین در استادیوم آزادی قرار گیرد. میلاد بلادی سرمربی ویستاتوربین با اشاره به این قرعه می‌گوید: از تقابل با هر حریفی استقبال می‌کردیم و اینکه اکنون باید قهرمان چند دوره اخیر فوتبال ایران و موفق‌ترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا قرار گیریم مسلما احساس خوبی داریم.

وی در واکنش به اینکه آیا نگران نتیجه این بازی نیست گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. فوتبال در دنیا کاملا نزدیک شده است و اینطور نیست. مدعی برد مقابل پرسپولیس نیستیم و همه چیز مسلما در زمین رقم خواهد خورد و هر بازیکنی که بیشتر زحمت بکشد نتیجه خواهد گرفت. ما یک تیم فوق العاده هستیم. از بازیکنانی بهره می‌بریم که شایستگی آنها را حضور در لیگ برتر می‌دانم. این بازی فضای مناسبی است تا آنها دیده شوند و باید از این فرصت که نصیب‌شان شده بهترین بهره را ببرند. من روی کیفیت بازیکنان و انگیزه آنها برای این بازی حساب باز کرده‌ام و البته منکر قدرت حریف هم نمی‌شویم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا یک بازی ماندگار ثبت شود.

بلادی درباره شرایط تیمش نیز اینطور می‌گوید: طی هفته‌های اخیر روند رو به رشدی را دنبال کرده‌ایم و توانستیم به عنوان تیمی که تازه صعود کرده به نتایج خوبی برسیم. مسلما جاه طلبی بزرگی داریم و سعی می‌کنیم در هفته‌های بعدی عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم. فردا بازی مهمی با شاهین بوشهر داریم و تمرکزمان روی این بازی است. فرصت زیادی تا بازی با پرسپولیس باقی مانده و باید از نظر روحی و ذهنی و همچنین کیفی طی فرصت باقیمانده به بالاترین حد ممکن برسیم. بازیکن من قادر خواهند بود یک روز فوق العاده را ثبت کنند. منظورم این نیست که پرسپولیس را حذف خواهیم کرد که البته مسلما انگیزه ما این خواهد بود اما انگیزه ما این خواهد بود که با نمایشی قابل احترام این بازی را به پایان برسانیم و نام ویستاتوربین را بیشتر از این بشنوید.

سرمربی ویستاتوربین در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال این خواهند بود که همانند قشقایی شیراز برابر حریف یک اتفاق بزرگ را ثبت کنند گفت: نام تیم ما ویستاتوربین تهران است. یک مجموعه فوق العاده که از نخبگان شکل گرفته است. ما به دنبال این نیستیم که همانند تیم دیگری باشیم و به دنبال ثبت سرنوشت تیم خودمان خواهیم بود. مسلما بازی برابر تیمی که طی 5 سال اخیر قهرمان ایران شده و دو بار فینال آسیا را چشیده برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود و مزاح نیست اگر بگویم 30 تیم دیگر حاضر در این مرحله نیز دوست نداشتند این قرعه (تقابل با پرسپولیس) برای آنها شکل بگیرد. ما اما به خوبی از آن استقبال می‌کنیم. بازیکنانم باید ثابت کنند که قادر هستند اتفاق مهمی برای آینده فوتبالی خود رقم بزنند و بهترین خود در آن بازی لقب گیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwwg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته اول لیگ برتر| تیم قهرمان لیگ را با برد شروع کرد