تاریخ انتشار: 1400/09/17 20:49
مهدی رجب زاده:
کد خبر: 28936

سه امتیاز از نان شب واجب تر بود

سرمربی تیم قشقایی شیراز با بیان اینکه مقابل تیم ویستا توربین تهران حقمان بُرد نبود، اعلام کرد: انتظار بازی بهتری از تیمم داشتم اما هر تیمی یک روز خوب و بد دارد.
سه امتیاز از نان شب واجب تر بود

مهدی رجب زاده پس از برتری تیمش مقابل تیم ویستا توربین تهران  در گفت وگو با خبرنگاران افزود: طبیعی است که هر تیمی نمی تواند همیشه  خوب باشد،برخی مواقع هم تیم ها فوتبالی که مد نظر شان است بازی نمی کنند.  

وی اضافه کرد: تیم حریف فوتبال خیلی خوبی ارایه کرد و جایگاه آنها در جدول خیلی بالاتر از رده  دوازدهم  است و قطعا جایگاه بهتری در ادامه مسابقات کسب خواهند کرد.

سه امتیاز از نان شب واجب تر بود

رجب زاده ادامه داد: از تلاش بازیکنانم راضی هستم  خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز هم برای ما از نان شب واجب تر بود چرا که به صدر جدول رفتیم و امیدارم در ادامه هم بتوانیم بهتر این باشیم زیرا ظرفیت بازیکنان بیشتر از این است.

 وی گفت: بازی اکثر تیم ها در لیگ دسته یک به هم نزدیک است و تفاوت زیادی ندارند هر چند برخی از تیم با بودجه  زیادی صرف تیمشان کرده اند.

رجب زاده در مورد داوربازی هم گفت: داوران  روز خوبی پشت سر گذاشتند هر چند مربی تیم حریف روی نگرفتن پنالتی معترض بود اما یک برخورد ساده به وجود آمد ضمن اینکه برای ما هم در بازی ها پنالتی صد در صد گرفته نشده است.

فشار روی داوران زیاد است  

وی تاکید کرد: داوران  بیش از آن چیزی که ما فکر می کنیم اشتباه می کنند زیرا تحت  فشار هستند و از کنار زمین مربیان  خیلی شلوغ می کنند و داور نمی تواندتمرکز داشته باشد  و درلیگ برتر همین گونه است و باید به داوران  فرصت دهیم تا تحت فشار سوت نزنند.

وی افزود: فکر می کنم هم اینک فوتبال شیراز به جایگاه خود رسیده است زیرا یک تیم در لیگ برتر، یک تیم در دسته یک و دسته دوم داریم و چند تیم هم در دسته سوم هستند و باید بگویم سال شکوفایی فوتبال فارس است.

رجب زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در مورد ضعف در خط دفاعی تیم نیز گفت: عادت ندارم قبل از بازی اعلام کنم که چند بازیکن ندارم، از نظر من  اینگونه اظهار نظر فرار رو به جلو است.

 وی اضافه کرد: امروز همه زحمت کشیدند هر چند در توپ های بلند مشکل در دفاع وسط با نبودن مهدی قریشی مشکل داشتیم برای همین هم مجبور شدم از یک بازیکن غیر تخصصی در دفاع وسط استفاده کنم.

تنها خط دفاع مقصر نیست

رجب زاده ادامه داد: زمانی که به یک تیم فشار می آید خط دفاع مقصر نیست و هافبک ها نباید اجازه دهند روی دفاع فشار وارد شود ضمن اینکه تا پایان نیم فصل نیاز به بازیکن نداریم اگر لازم بود حتما برای نیم فصل دوم بازیکن می گیریم.

باز هم می گویم چرا صدا و سیمای فارس بازی‌های ما را پخش نمی کند  

 رجب زاده با انتقاد از صدا و سیمای مرکز فارس در مورد پخش نشدن بازی های این تیم نیز گفت: تیم قشقایی در صدر جدول قرار گرفته است و این دومین هفته است که در ورزشگاه حافظیه بازی می کنیم اما از پخش بازی های ما خبری نیست و از مسئولان این رسانه می خواهم که بازی‌های  ما را پخش کند تا تیم شیراز بیشتر دیده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwwok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زاهدی: خوشحالم، اما افسوس آن توپ را می‌خورم

محمد خزایی: گل گهر مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است
دروازه بان گل گهر سیرجان مطرح کرد؛