تاریخ انتشار: 1395/08/13 16:56
کد خبر: 251127

سلام علی دایی به شهرداری فومن!

ظهر امروز تیم علی دایی یعنی نفت تهران موفق به شکست تیم ریشه دار و سرسخت نساجی مازندران به هدایت محمود فکری شد.
سلام علی دایی به شهرداری فومن!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، این بازی که در ورزشگاه اختصاصی نساجی برگزار شد با نتیجه 1 بر 0 به نفع شاگردان علی دایی به پایان رسید تا در مرحله بعد نفت بازی سختی مقابل پدیده امسال جام حذفی داشته باشد.

تیم شهرداری فومن پس از پیروزی شیرین مرحله قبل خود مقابل شهرداری تبریز در ورزشگاه تبریزی ها منتظر یکی از دو تیم نساجی و نفت تهران بود که امروز تکلیف شاگردان علی فلاح مشخص شد.

تیم شهرداری در این چند سال اخیر نشان داده باکی از نامهای بزرگ ندارد...ارتش سبز گیلان بارها و بارها تیم های بزرگی را به زانو در آورده. تیم هایی مثل چوکای تالش ، داماش گیلان ، ملوان بندر انزلی ، استقلال تهران ، شهرداری تبریز و خیلی های دیگه...

اما نکته جالب این دیدار تقابل سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و دفاع چپ کلاسیک تیم ملی فوتبال ایران میباشد.

حسن اشجاری کاپیتان این روزهای شهرداری فومن در دوران مربیگری علی دایی در تیم ملی دفاع چپ ثابت تیم ملی بود که همگان بازی های بیاد ماندنی او در تیم ملی را به یاد دارند.

در آن ایام با بازی های زیبای اشجاری بازیکنانی همچون احسان حاج صفی و مهرداد پولادی ذخیره وی بودند.

اعتقاد کامل علی دایی به حسن اشجاری باعث شده بود برای مدتها این بازیکن فومنی جایگاه ثابتی در تیم ملی داشته باشد و در واقع سمت چپ فوتبال ایران بیمه شده باشد.

استاد و شاگرد دیروز و رفیق های امروز باید با هم دیداری سخت داشته باشند.

علی دایی بارها نشان داده مهارت خاصی  در جام حذفی دارد و همانطوری که میدانید پرسپولیس با سرمربیگری علی دایی موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شده است.

اما آن سوی میدان حسن اشجاری کاپیتان تیم که بارها با سپاهان و استقلال هم قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران و قهرمانی جام حذفی را در کارنامه خود دارد میخواهد با حمایت هواداران پرشور فومنی علی دایی را متوقف نماید و به پدیده بودن خود در جام حذفی ادامه دهند.

حال باید منتظر ماند تا روز قرعه کشی و ببینیم آیا ارتش سبز گیلان با هدایت علی فلاح با میزبانی خود در ورزشگاه آزادی فومن جهنمی سوزان برای علی دایی و شاگردانی همچون ایمان مبعلی و محمد قاضی و ارسلان مطهری به پا خواهد کرد.

نویسنده: "مصطفی عارف عشقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48olwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت تهران به یک هشتم نهایی جام حذفی رسید