تاریخ انتشار: 1400/10/02 22:01
کد خبر: 28225

اختصاصی/ روی نیمکت پیکان چه خبر است؟!/ صدای سرمربی قشقایی هم در آمد

اتفاقات حاشیه رقابت تیم های لیگ برتری و تیم های لیگ های یک
اختصاصی/ روی نیمکت پیکان چه خبر است؟!/ صدای سرمربی قشقایی هم در آمد

مسابقات لیگ دسته اول نیز مثل لیگ برتر، هفته های حسای خودش را سپری می کند؛ بطوری که همین الان هشت تیم مدعی سهمیه گرفتن هستند. در حال حاضر ملوان در صدر جدول قرار گرفته و قشقایی شیراز نیز مکان‌ دوم را در اختیار دارد که اگر همین روند ادامه پیدا کند و این دو تیم سهمیه بگیرند، چه لیگی می شود؛ لیگ بیست و دوم!

کمتر کسی فکرش را می‌کرد، قشقایی مهدی رجب‌زاده یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشد، ولی این مربی جوان که اولی سال مربیگری اش را نیز تجربه می کند، فوق‌العاده نتیجه گرفته و تیم کم هزینه را به یک تیم مدعی تبدیل کرده است. تیم یکدست رجب‌زاده یکی از تیم های  بی حاشیه فوتبال ایران است که باید به آن احترام گذاشت؛ تیم پرهوادار و محبوبی که به همراه یک تیم محبوب و پرطرفدار دیگری به نام "قوی سپید انزلی" در بالای‌ جدول قرار گرفته و می رود تا تاریخ سازی کند. 

اگر این اتفاق رخ دهد و قشقایی به لیگ برتر صعود کند و ملوان نیز همین سهمیه بگیرد، جمع تیم های محبوب شهرستانی در لیگ برتر جمع می شود. فکر کنید در لیگ برتر نساجی قائمشهر حضور داشته باشد، فجرسپاسی باشد، نفت آبادان باشد، نفت‌ مسجد سلیمان باشد و به آنها ملوان و قشقایی نیز اضافه شوند، چه اتفاقی می افتد؟ قطعا شور و هیجان در لیگ برتر زیادتر  می شود و لیگ بیست و دوم دیدن خواهد داشت. تیم هایی که با، بازگشایی درب استادیم ها می توانند تنور مسابقات را داغ تر کنند و حتی خطر جدی را نیز برای سرخابی ها به صدا دربیاورند.

با این حال باید حضور تیم های پرهوادار را در لیگ برتر و حتی لیگ دسته اول به فال نیک گرفت، به شرطی که این تیم ها حمایت مالی شود و فقط شعار ندهند. جالب اینجاست هر دو تیم ملوان و قشقایی از جام حذفی حذف شده اند که از این پس همه تمرکزشان را برای صعود به لیگ برتر خواهند گذاشت.

 اما با همه این تفاسیر؛ نمی شود از یک اتفاق زشت و زننده اخیر و البته تکراری نیمکت پیکان گذشت که ظاهرا چنین چیزهایی برای این تیم پولدار و بی هوادار عادی شده است! توهین به نیمکت تیم مقابل که هم در لیگ برتر شاهد آن بودیم و هم در جام حذفی مقابل همین قشقایی شیراز که صدای مهدی رجب‌زاده را نیز در آورد. پس از دیدار پیکان و قشقایی که با حذف نماینده شیراز همراه بود، عده ای از سمت نیمکت پیکان به نیمکت قشقایی الفاظی را به کار بردند که رجب‌زاده در جواب آنها گفته گفت؛ به این نفرات ادبیات یاد بدهید! به هر حال این اتفاقات برای تیمی مثل پیکان که از مدیران با اخلاقی مثل اکبر محمدی و سعید دقیقی بهره می برد اصلا خوب نیست و باید فکری به حال کسانی کنند که باعث چنین جنجال هایی می شوند. 

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36beqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام آرای انضباطی