تاریخ انتشار: 1400/10/16 16:57
کد خبر: 27569

ماجرای ادعای پیروز قربانی و بازیکن پولی رایکا

سرمربی برکنار شده رایکا بعد از جدایی‌اش از این تیم ادعای عجیبی در خصوص جذب بازیکن با دریافت پول اعلام کرد که اکنون مورد بررسی قرار گرفته است.
ماجرای ادعای پیروز قربانی و بازیکن پولی رایکا

حواشی جدایی پیروز قربانی از رایکا بابل ادامه دارد و بعد از اینکه پیروز قربانی مدعی شده بود این باشگاه از بازیکنان برای حضور در این تیم پول دریافت می کرده، اکنون برنامه فوتبال یک با تهیه کنندگی مجتبی پوربخش به این ماجرا پرداخته است.

در این برنامه پوربخش با تماس تلفنی منیری مالک باشگاه درباره این قضیه توضیح خواست که با این توضیح همراه شد: به دروغ تهمت زدند و اسم یک مربی بومی ما را آوردند که من از وی خواستم در اردوی تیم حاضر نشود تا تکلیفش مشخص شود. همان شب جلسه فوق العاده گذاشتیم و متوجه شدیم که موضوع از اساس دروغ است. بعد از چند روز تماس گرفتم و آقای قربانی (پیروز) تماس گرفتند و گفتند به این بازیکن نگاه ویژه ای داشته باشید و بازیکن بومی است. این بازیکن البته در لیگ دو بازی می کرد و بر این اساس گفتم که به عنوان بازیکن تستی نگاه نکنید و در دیدارهای دوستانه نگاه کنید و اگر خوب است استفاده کنید. الان شنیدم که 20 میلیون برای بازی بوشهر داده اند. البته گفتند کارت بازی من فلان تاریخ صادر شده است. این تناقض وجود دارد و بازی بوشهر ما قبل از تاریخی است که کارت بازی ایشان صادر شده و چرا باید قبل از آن پول پرداخت کرده است. آقای قربانی شما اخراج شدید و باشگاه اصلا نمی خواهد شما را، پس دنبال چه چیزی هستید؟

رحمانیان پدر بازیکنی که ادعا شده با حضور روی خط برنامه در این خصوص اینطور توضیح داد: آقای نجف زاده چیکاره باشگاه است؟ آقای نتاج چه کاره باشگاه است. آقای نجف زاده سرپرست تیم با حضور در روستای ما 300 میلیون دریافت کرده است! برای چه چیزی چک می دهند؟ من همه مدارک را دارم.

در ادامه پوربخش مدعی شد که رسیدی از باشگاه رایکا بابل با مهر باشگاه در اختیار گرفته که این مبلغ دریافت شده است که نشان می دهد که این مبلغ پرداخت شده است. با این حال مدیر باشگاه رایکا این موضوع را بومی گرایی دانست و مدعی شد با این مساله برخورد خواهند کرد و اگر پولی دریافت شده است بازپرداخت خواهد شد.

منیری مالک باشگاه رایکا بابل در پاسخ به اینکه آقای نتایج‌زاده مدیرعامل این باشگاه چکی در این خصوص به والدین بازیکن ارائه داده تا این ماجرا را پایان دهد، گفت: موضوع خیلی جالب شد! مطمئن باشید به برنامه هفته آینده شما نخواهد رسید و سریعا ماجرا را پیگیری خواهم کرد. الان نمی دانم و از حق و حقوق مدیرعامل خودم دفاع می کنم، اما اگر بدانم تخلفی نیز صورت گرفته به شدت برخورد خواهم کرد. الان از زبان شما می‌شنوم. مطمئن باشید طی 48 ساعت آینده این مساله را بررسی خواهم کرد و در برنامه هفته آینده شما شفاف اعلام خواهم کرد.

باید دید انتهای این ماجرا چه خواهد شد و در نهایت چه کسی در باشگاه رایکا بابل پول دریافت کرده و ادعای پیروز قربانی در این خصوص چه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqj5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رایکا بابل-شهرداری آستارا؛جدالی برای بقا سرمربیان