تاریخ انتشار: 1400/10/26 23:28
کد خبر: 27072

اختصاصی/ مس کرمان - فولاد خوزستان/ مس به دنبال حذف مدافع عنوان قهرمانی

رقابت‌های مرحله یک هشتم نهای جام حذفی از دوشنبه هفته جاری پیگیری می شود که در یکی از بازی های حساس، مس کرمان دسته اولی میزبان فولاد خوزستان لیگ برتر خواهد بود. دو تیمی که از امکانات مالی خوبی برخوردار هستند و از مربیان جوان نیز بهره می برند.
اختصاصی/ مس کرمان - فولاد خوزستان/ مس به دنبال حذف مدافع عنوان قهرمانی

مس کرمان در رقابت‌های لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب کرده و از شانس های صعود به لیگ برتر محسوب می شود. این تیم از مربی بومی و جوانی به نام فرزاد حسین خانی بهره می برد که تلاش می کند پس از سالها مس را صاحب سهمیه در لیگ برتر کند.

در سوی مقابل فولاد خوزستان فعلا در لیگ برتر شرایط آنچنان خوبی ندارد و برای رسیدن به سهمیه چاره ای ندارد که مثل فصل گذشته از راه جام حذفی به آن برسد. هرچند قهرمان جام حذفی فصل قبل کار راحتی مقابل مس کرمان ندارد و شاگردان جواد نکونام باید با آمادگی کامل‌ به مصاف شاگردان فرزاد حسین خانی بروند.

هر دو مربی سابقه زیادی در عرصه مربیگری ندارند و برای کسب تجربه و البته رسیدن به تیم های بزرگتر تلاش می کنند. حال اینکه حسین خانی بتواند مدافع عنوان‌ قهرمانی را از پیش رو بردارد و حذفش کند یا اینکه جواد نکونام با شکست مس به دنبال حفظ قهرمانی باشد، روز مسابقه مشخص می شود. ناگفته نماند جواد نکونام پس از این مسابقه حساس باید آماده دیدار با پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر هم شود که نتیجه همین جام حذفی در روحیه تیم تاثیر خواهد گذاشت. نتیجه ای که اگر با شکست همراه باشد، کار فولاد را سخت تر می کند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45anqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل جالب تیم‌های ۸ امتیازی یازدهم و ۱۱ امتیازی هشتم!
رویارویی نکونام و کلانتری در باتلاقِ حافظیه؛