تاریخ انتشار: 1400/11/01 00:17
عبدی: نمایشی بازی کردن را دوست ندارم
کد خبر: 26899

لگوی برداری یکی از ستاره های آینده دار فوتبال ایرانی از رونالدو

مدافع چپ تیم نونهالان پارسیان گفت :دوست ندارم نمایشی بازی کنم و می‌خواهم در این تیم به هدفم برسم.
لگوی برداری یکی از ستاره های آینده دار فوتبال ایرانی از رونالدو

مهیار (رضا) عبدی از جمله بازیکنان با استعداد فوتبال پایه آسیا ویژن تهران‌ است که در تیم نونهالان پارسیان بازی می‌کند. این مدافع چپ با وجود سن و سال کمی که دارد، یکی از خونسرد ترین و بی حاشیه ترین بازیکنان فوتبال پایه محسوب می شود.

او در خصوص شرایط خودش و تیمش می گوید: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و با پیروزی که اخیرا مقابل تیم کیا به دست آوردیم روحیه لازم را گرفتیم تا در مسابقات بعدی با قدرت کار کنیم. او در خصوص خونسرد و ساده بازی کردنش در پست مدافع چپ ادامه می دهد: خیلی دوست ندارم نمایشی فوتبال بازی کنم و ساده بازی کردن و البته‌ در اختیار تیم بودن را بیشتر از نمایشی بازی کردن و انفرادی کار کردن، دوست دارم. همین ساده بازی کردن باعث شده خونسرد هم باشم و با استرس‌ بازی نکنم. البته خونسرد بودنم هم بیشتر به عمویم کشیدم که وقتی فوتبال بازی می کرد خیلی خونسرد بود.

 عبدی در رابطه با الگوی فوتبال اش در ایران و جهان‌ می افزاید: من تیم های رئال مادرید و منچستر یونایتد را دوست دارم و الگویم کریستیانو رونالدو است؛ هرچند در پست او بازی نمی کنم، ولی به خاطره پشت کار قوی که دارد او را الگوی خودم قرار داده ام. با اینکه حرفه ای بودن مثل رونالدو کار بسیار سختی است، اما سعی میکنم تا جایی که امکان داشته باشد از تمرینات و سایر کارهایش هم الگو بگیرم و فقط به لباس پوشیدن و نوع شادی کردن هایش اکتفا نکنم.

او در پایان درباره هدفش از فوتبال نیز اینطور می گوید: من هدف بزرگی دارم و می خواهم پله های ترقی را کم کم طی کنم و از الان دنبال بلند پروازی نیستم و دوست دارم با آرامش راهم را ادامه دهم. جا دارد که از طریق سایت شما از مربیانم، پدر و مادرم تشکر کنم که تلاش‌ می‌کنند راه درست را در ورزش بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488gdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارتباط تصویری مالک باشگاه تراکتور با شاگردان خطیبی