تاریخ انتشار: 1395/08/14 16:18
کد خبر: 250954

عباس‌زاده: حقایقی را به زودی فاش خواهم‌ کرد

نساجی مازندران در دیدار مقابل نفت تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی بازی را به حریف در شرایطی که می توانست برنده میدان باشد واگذار کرد.
عباس‌زاده: حقایقی را به زودی فاش خواهم‌ کرد

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی،کاپیتان نساجی درباره تعویضش در دیدار مقابل نفت گفت: از زمانی که درون زمین بودم تا دقیقه ای که تعویض شدم نفت تنها یک موقعیت داشت و روی آن یک موقعیت به گل رسیدند بعد از آن حمله آنچنانی روی دروازه ما نداشتند و بیشتر توانش را روی دفع ضدحملات ما گذاشتند می توانستیم نفت را شکست دهیم که خب زمانی که توپ‌هایمان داشت به ثمر می‌نشست آقای فکری من را تعویض کردند، اگر در زمین می‌ماندم مطمئنا حملاتمان را روی دروازه نفت بیشتر می‌کردیم.

 

وی در ادامه در خصوص حضورش در نساجی گفت: پیش از فصل از تیم های لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما به قائمشهر آمدم تا مردم شهرم را خوشحال کنم و بتوانیم با تلاش نساجی را به لیگ برتر بیاوریم اما متاسفانه آن چیزی که فکر می کردم را در اینجا ندیدم. متاسفانه در حال حاضر نمی توانم صحبت هایی را بیان کنم و مطمئن باشید در زمان خودش تمام حقایق را خواهم گفت و در حال حاضر تنها به یک جمله بسنده می‌کنم  و می‌گویم که از کسانی که به بعضی آقایان باج می‌دهند خوشم نمی‌آید.

 

وقتی از او می پرسیم که تصمیم به جدایی از این تیم دارد می گوید: تمایلات قلبی ام اجازه به جدایی از این تیم را نمی دهد اما همانطور که گفتم اتفاقاتی در اینجا افتاده که باعث شده تصمیم دیگری برای ادامه فوتبالم بگیرم و تمام این اتفاقات را بعد از مشخص شدن وضعیت نساجی به سرانجام خواهم رساند.

 

عباس زاده در ادامه افزود: در پایان فقط می گویم امیدوارم نساجی به حقش بعد از این سال ها برسد کمااینکه من و بسیاری از بازیکنان با توجه به اوضاع نابسامان این تیم شرایط بالانشینی اش را فراهم کردیم اما خب دیده نشد و ما هم قطعا نمی توانیم سکوت کنیم و باید تصمیمی دیگر برای خودمان اتخاذ کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8b69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی نساجی مازندران 0-1 نفت تهران + فیلم