تاریخ انتشار: 1400/11/23 20:13
کد خبر: 25968

بجنورد در اوج مشکلات؛ سکوت حسن زاده دردسر آفرین شد!

طی هفته های پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته دوم اترک بجنورد با مربیگری جمشید هاتفی از بحران خارج شده است.
بجنورد در اوج مشکلات؛ سکوت حسن زاده دردسر آفرین شد!

به گزارش فرتاک ورزشی، تنها نماینده خراسان شمالی در رقابت های لیگ دسته دوم با حواشی فراوانی فصل را شروع کرد.

پیش از شروع فصل جدید و از همان روزهای نخست مالک باشگاه اترک بجنورد مشخص نبود و همین موضوع به حواشی اطراف باشگاه دامن زد، این مشکل همچنان پابرجا است و مالک این باشگاه لیگ دویی مشخص نیست.

اترکی ها فصل را با کادرفنی بومی شروع کردند و پس از کسب نتایج بسیار ضعیف جمشید هاتفی سکاندار جدید آبی‌پوشان شد و رضا حسن زاده پیشکسوت باشگاه استقلال نیز به عنوان مدیرفنی در این مجموعه شروع به کار کرد.

پس از انتخاب هاتفی روند نتیجه گیری اترک کاملا تغییر کرد و آن ها از رتبه آخر جدول به رده نهم صعود کردند تا آرامش در اردوی خراسانی ها حکم فرما شود.

حال از بجنورد شنیده می‌شود به دلیل مشکلات شدید مالی بازیکنان در تمرینات حاضر نمی‌شوند و تعدادی از بازیکنان نیز در راه پیوستن به سایر تیم ها قرار دارند.

در کنار مشکلات مالی چند خبر مختلف درخصوص پیوستن حسن زاده به سایر تیم ها منتشر شده که صحت این اخبار مشخص نیست، در هر صورت سکوت حسن زاده درباره این اخبار حواشی جدیدی در بجنورد ایجاد کرده است.

در شرایطی که روند نتیجه گیری اترک تغییر کرده انتظار می‌رود مدیران استانی هرچه سریع تر برای حل مشکلات تیم اقدام کنند تا هاتفی و یارانش به روند صعودی خود ادامه دهند.

باید دید تا چه زمانی مشکلات بجنوردی ها ادامه دارد، آیا مدیرفنی تیم حواشی اطراف خود را به پایان می‌رساند یا همچنان تمرکز تیم به دلیل اخبار موجود از بین خواهد رفت.

البته تا زمانی که مشکلات مالی اترک حل نشود بازیکنی در تمرینات حاضر نمی‌شود و همین موضوع می‌تواند روز های خوب فوتبال بجنورد را به شب تاریک تبدیل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wogz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نود ارومیه بازهم بدون سرمربی شد!
بحران پیش از دربی آذربایجان؛