تاریخ انتشار: 1400/11/23 23:31
کد خبر: 25953

اختصاصی/حضور افرادی که باعث اخراج افتخار آمیز پیروز شدند در مراسم معارفه!

رایکا بابل نیازمند دوری از حواشی می باشد و گرنه ممکن است این تیم پرطرفدار با مشکل مواجه شود.
اختصاصی/حضور افرادی که باعث اخراج افتخار آمیز پیروز شدند در مراسم معارفه!

امروز در اتفاقی عجیب پیروز قربانی که چند هفته گذشته با افتخار از اخراج خودش صحبت می کرد حالا در بازگشت دوباره اش افراد مورد نظر او در مراسم معارفه حضور داشتند. 

بعد از نتایج نا امید کننده علی لطیفی به همراه رایکابابل و اتفاقاتی که در این تیم افتاد، شاید بهترین تصمیم مالک باشگاه، بازگشت پیروز قربانی به این تیم بود چرا که او تنها کسی است، در این مقطع  از تمامی ظرفیت های این تیم خبردار بوده و می تواند با اتکا به همین اطلاعات شرایط را به گونه دیگری رقم بزند. 

اما سوال بزرگی که این جا مطرح می باشد، این است؛ که پیروز چرا رفت، چرا بازگشت؟ 

 قربانی که چند هفته گذشته اعلام کرده بود مدیران رایکا از برخی بازیکنان پول گرفته اند و باهمین مدل تیمداری می کنند حالا دوباره برخلاف ادعاها به تیم بازگشته است اگرچه در دنیای حرفه ای شاهد خیلی از این اتفاقات هستیم ولی به این سرعت و با  وجود  همان معضلات که  هم چنان پا برجا باشد، را کم تر شاههد بوده ایم. حال  سوال این است که پیروز چگونه رضایت داده علی رغم وجود مشکلات قبلی باز به این تیم برگردد؟!

 امروز در مراسم معارفه پیروز افرادی که قربانی در برنامه فوتبال یک از آن ها نام برده و به آن ها اتهام زد، کنار این سرمربی حضور داشتند و جالب اینکه چهره قربانی هم بسیار شاد و خندان بود و انگار خرسند از همه اتفاقات است.

جان کلام این که هواداران دوست داشتنی بابل از پیروز نتیجه می خواهند  و قربانی باید بداند مسیر نتیجه دوری جستن از حواشی است که امیدواریم با درایت این مربی این اتفاق رقم بخورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayeyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی رغم تمام دعواهای تلویزیونی/پیروز قربانی سرمربی رایکا شد
خبر فرتاک ورزشی تایید شد؛