تاریخ انتشار: 1400/11/24 17:35
اختصاصی/کمیته اخلاق بررسی کند؛
کد خبر: 25918

بستن قرارداد با تیم آقای سرمربی منوط به کار کردن با مدیر برنامه های مدنظر!

یکی از سرمربیان لیگ یکی در جذب بازیکن کارهای عجیب و غریبی را در حال رقم زدن است.
بستن قرارداد با تیم آقای سرمربی منوط به کار کردن با مدیر برنامه های مدنظر!

لیگ یک فوتبال ایران همیشه ماحصل اتفاقات عجیب و غریب زیادی بوده است اما در جدیدترین اتفاق که هم عجیب و هم غیر اخلاقی است یکی از سرمربیان لیگ یکی در حال انجام دادن کاری غیر عرف است. 

این سرمربی که تیمش در نقل و انتقالات خیلی هم فعال بوده است همیشه ادعای اخلاق مداری هم داشته است و خودش از مربیان پاک می داند اما همین سرمربی پس از تماس با بازیکنان مورد نظرش برای پیوستن به تیم تحت هدایتش به آنها اعلام کرده با خود هیچ فردی را برای مذاکره به دفتر باشگاه نیاورند. 

تا به اینجا موضوع اصلا عجیب و غریب نیست و شاید جای تحسین هم داشته باشد اما وقتی این موضوع عجیب می شود که پس از تماس آقای سرمربی یک مدیر برنامه با بازیکنان تماس میگیرد و اعلام میکند باهماهنگی سرمربی بازیکن باید با این فرد به باشگاه برای بستن قرارداد مراجعه کند. 

حالا جای سوال اینجاست این سرمربی چرا اصلا باید در این موضوعات دخالت کند و اینکه اصلا به سرمربی چه ارتباطی دارد که بازیکن با چه مدیر برنامه برای بستن قرارداد به باشگاه مراجعه کند، ازتمام این موضوعات که عبور کنیم سوال اصلی این است که این سرمربی چه سودی از آمدن بازیکنان با مدیربرنامه مدنظرش می برد. 

خالی از لطف نیست اگر بدانید که این سرمربی هر بازیکن را به یک مدیر برنامه رسمی معرفی میکند تا همه ی آنها را از خودش راضی نگه دارد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ranx6

آخرین اخبار