تاریخ انتشار: 1400/12/01 21:02
هفته هجدهم لیگ یک فوتبال ؛
کد خبر: 25567

ملوان در اندیشه یک تازی در لیگ یک/ جدال قعر نشینان برای فرار از سقوط+پوستر و جدول بازیها

مسابقات هفته هجدهم لیگ یک فردا با انجام 9 بازی انجام می گیرد.
ملوان در اندیشه یک تازی در لیگ یک/ جدال قعر نشینان برای فرار از سقوط+پوستر و جدول بازیها

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دوشنبه با انجام 9 بازی در سراسر کشور برگزار خواهد شد تا تیم‌ها بعد از تعطیلی نیم فصل و با تجدید قوا بخت خود را برای ادامه لیگ بیازمایند.

در پایان نیم فصل اول ملوان بندرانزلی با کسب 39 امتیاز با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و در تعغیب او تیم‌های خیبرخرم آباد و مس کرمان هستند که 33 امتیاز اندوخته خود داشته‌اند تا هم چنان به عنوان امیدهای اصلی صعود به لیگ برتر باشند.

در انتهای جدول تیم‌های ماشین سازی که تنها 5 امتیاز اندوخته دارد و شاهین شهرداری بوشهر که 8 امیتازی است قرار دارند و این گونه به نظر می‌رسد هیچ برنامه‌ای هم برای ابقا ندارند و به دنبال آنها تیم‌هایی هم چون رایکابابل- ویستا توربین – شمس آذر قزوین هستند که هر سه تیم 16 امتیازی بوده و شرایط مناسبی ندارند و البته نباید از استقلال ملاثانی که 17 امتیازی و تیم‌های سایپا و شهرداری همدان با 20 امتیاز غافل بود که شرایط مناسبی در پایان نیم فصل اول نداشته و باید رویاهای خود را در نیم فصل دوم دنبال نمایند تا شاید از منطقه خطر دور شوند.

در این نوشتار نگاهی به بازی های هفته هجدهم لیگ دسته اول خواهیم انداخت
 

پارس جنوبی جم-مس شهر بابک؛ در اندیشه یک رویا مشترک

پارس جنوبی جم که پس از ۱۰ بازی شکست ناپذیری بالاخره در هفته هفدهم مقابل شهرداری آستارا شکست خورد حالا برای رسیدن به جمع مدعیان باید از سد همسایه جدولی خود عبور کند، ایمان رزاقی راد در صورت پیروزی در این دیدار دیگر می‌تواند خودش را به همه اثبات کند

photo_2018-11-16_19-07-25

مس شهر بابک با وحید رضایی در دو نیم فصل نخست نتایج قابل قبولی کسب کرد و باتوجه به اینکه این تیم از امکانات و بودجه خوبی هم برخوردار است حالا در نیم فصل دوم برای مدعی شدن تلاش می‌کند، نارنجی پوشان در حالی به مصاف پارس جنوبی جم می روند که در نیم فصل نخست این دیدار برگزار نشد و کمیته انضباطی آن‌ها را پیروز این دیدار اعلام کرد.

دیدار دو تیم روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

 

شهرداری آستارا-خیبر خرم آباد؛ آغاز ماجراجویی پایان/عبدالله با توپ پر می آید

شهرداری آستارا تیمی که این فصل برای مدعی شدن و صعود بسته شده بود در پایان نیم فصل صاحب رتبه دهم شد و پایان رافت هم در نیمه‌های راه به عنوان سرمربی جایگزین فرشاد پیوس شد تا بندرنشینان به نیم فصل دوم امیدوار باشند.

156683825

خیبر خرم‌آباد تیم کهکشانی این فصل رقابت‌ها با توجه به بودجه مناسب و امکانات بدون نقص گزینه اصلی صعود محسوب می‌شوند و حالا عبدالله ویسی در نیم فصل دوم تنها برای یک هدف که صعود است می جنگد.

دیدار دو تیم روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار می شود.

 

استقلال خوزستان-سایپا؛ جدال مهابادی و روانخواه برای اثبات توانایی!

استقلال خوزستان پس از تغییر کادر فنی خود به سراغ داوود مهابادی رفت تا این مربی باتجربه ماموریت صعود را اجرایی کند، آبی پوشان خوزستانی در این فصل عملکرد خوبی تا به اینجا داشتند و حالا با توجه به امکانات خوب و بودجه مناسب سودای صعود در سر دارند.

syp

سایپا با امید روانخواه نتایج چندان مطلوب نگرفته است و حالا برای جبران باید  تلاش بسیاری کند وگرنه شرایط در این تیم قرمز می شود،سایپا اگر میخواهد برای صعود امید داشته باشد از همین ابتدای نیم فصل دوم باید امتیازات را جمع آوری کند.

دیدار دو تیم روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

 

رایکا بابل-استقلال ملاثانی؛ جدال مدعیان سقوط با وضعیتی مشابه!

رایکا بابل تیم بحران‌زده این فصل رقابت‌ها که هر بار اسیر یک حاشیه جدید می شود حالا در نیم فصل دوم باید تمام تلاش خودش را برای فرار از سقوط انجام دهد، رایکاییها که شرابط چندان مطلوبی در این فصل ندارند این هفته باید به مصاف یکی از رقبای اصلی خود بروند.

index

استقلال ملاثانی که با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم میکند  در ۱۷ بازی تنها سه برد ، ۸  تساوی و 6 شکست کسب کرده است تا این تیم شرایط بحرانی را پشت سر بگذارد، ابراهیم اشکش کار بسیار سختی را در این فصل برای بقا تیمش دارد.

دیدار دو تیم روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه سیمرغ قائمشهر برگزار می شود.

 

مس کرمان-شمس آذر قزوین؛ مصاف اندیشه های صعود و سقوط

مس کرمان تحت هدایت فرزاد حسین خانی نتایج بسیار خوبی در این فصل کسب کرده است و حالا باید برای ادامه راه در گام نخست نیم فصل دوم به مصاف شمس آذر قعر جدولی برود،حسین خانی در این دیدار کار چندان سختی برابر رقب خودش ندارد.

1071005_295

شمس آذر قزوین که در شش هفته اخیر رنگ برد ندیده است باید به مصاف مس کرمان مدعی برود تا به بحران نتیجه نگرفتن پایان بدهد که در غیر اینصورت شمس آذر وارد یک بحران جدی می‌شود.

دیدار دو تیم روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان  برگزار می شود.

 

قشقایی شیراز-شاهین شهرداری بوشهر؛ جدال بحران زده ها با حضور پیرمرد کروات

قشقایی شیراز تیمی که در نیم فصل نخست بالا و پایین‌های بسیاری داشت حالا جز تیم‌های نیمه بالایی جدول محسوب می‌شود و برای ثبات بخشیدن به وضعیتش کار بسیار سختی دارد و چه بسی اگر شرایط این تیم ادامه‌دار باشد جز کاندیدای سقوط هم بشود.

جج

شاهین شهرداری بوشهر تیمی که وضعیت مطلوبی در این فصل ندارد در نیم فصل دوم هدایتش بر عهده وینگو بگوویچ پیرمرد کروات است تا شاید گره گشا این تیم قدیمی شود، هرچند مشکلات این تیم آنقدر زیاد است که شاید بقا این تیم کار غیرممکنی تلقی شود.

دیدار دو تیم روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

 

ویستاتوربین-خوشه طلایی ساوه؛ مصاف مربیان جوان با اهدافی متفاوت

ویستاتوربین تهران که در نیم فصل نخست نتایج چندان مطلوبی کسب نکرد حالا برای نیم فصل دوم کارش برای بقا بسیار سخت تر است، بلادی که در این فصل مشکلات زیادی هم همراه با ویستا تجربه کرده است امیدوار است با بقا در لیگ یک کار خودش را تکمیل کند

00000

خوشه طلایی ساوه دوباره با وحید بیاتلو به فکر تکرار خاطرات خوش فصل گذشته است و حالا فرصت چنذانی برای جبران امتیازات از دست رفته ندارد، طلایی پوشان که برای صعود کار سختی دارند در تلاش هستند با حضور در جمع مدعیان شانس خود را برای صعود محک بزنند.

دیدار دو تیم روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه غدیر تهران برگزار می شود
 

شهرداری همدان-ماشین سازی تبریز؛ دربی ترک زبانان لیگ یک

شهرداری همدان که در این فصل ابتدا شروع فوق العاده‌ای داشت اما در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و در حسرت پیروزی باقی ماند، طلایی‌منش حالا در نیم فصل دوم باید برای حفظ تیمش و کسب نتایج بهتر تلاش کند.

113827

ماشین سازی تبریز تیم قعرنشین نیم فصل نخست که گزینه اصلی سقوط نیز به شمار می‌رود همچنان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و شاید غیرممکن ترین اتفاق برای این تیم بقا در لیگ یک باشد.

دیدار دو تیم روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان برگزار می شود.

 

آرمان گهر سیرجان-ملوان بندرانزلی؛ جنگ مدعیان در سیرجان

آرمان گهر سیرجان در این فصل همراه با قاسم شهبا یکی از مدعیان جدی صعود به حساب می رود و تا به اینجا با توجه به جذب بازیکنان لیگ برتری نتایج خوبی هم کسب کرده است اما در  هفته‌های اخیر پس از انتقال این باشگاه به شرکت جهاد نصر سیرجان اوضاع این تیم خوب پیش نمی رود.

IMG_20211018_123305_212

ملوان بندرانزلی پس از قهرمانی در نیم فصل رقابت‌ها و حفظ فاصله امتیازیش با سایر رقبا حالا یک نیم فصل دست نخورده تا صعود به لیگ برتر را پیش روی خودش می بیند، شاگردان زارع به خوبی می دانند که این بازی در سیرجان  برای قوی سپید از اهمیت خاصی برخوردار است.

این دیدار روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برگزارمی شود.

جدول بازی های هفته هجدهم لیگ یک به شرح ذیل می باشد

جدول بازی های هفته هجدهم لیگ یک


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5rvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته سوم لیگ یک/فیلم