تاریخ انتشار: 1400/12/02 02:52
کد خبر: 25554

مس مدل فرزاد حسین خانی در تلاش برای صعود

مس کرمان در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول مثل چند فصل گذشته تنها به صعود می اندیشد.
مس مدل فرزاد حسین خانی در تلاش برای صعود

 مس کرمان در نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور توانست با 33 امتیاز بعد از تیم‌های ملوان بندرانزلی که 39 امتیاز اندوخته دارد، همراه با خیبر خرم آباد و تنها با تفاضل گل کمتر با کسب 33 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است تا هم چنان یکی از بخت‌های مسلم صعود به لیگ برتر در این فصل باشد.
مس کرمان که در چند فصل گذشته تا روزهای آخر یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بوده و در لحظات پایانی نتوانسته بود جواز صعود را بگیرد خوب می‌داند که در نیم فصل دوم هر بازی آنها حکم فینال را دارد و نباید به سادگی از کنار آن حتی با ضعیف‌ترین تیم‌ها عبور نمایند چرا که ممکن است حتی با یک گل کم تر از صعود باز بماند که سابقه ناخوشایند آن را هم دارد. 
نارنجی پوشان در نیم فصل نخست عملکرد خیلی خوبی داشتند و هفته های متوالی پیروز شدند اما در گام‌های پایانی نیم فصل کمی از شرایط خوب خود فاصله گرفتند، فرزادحسین خانی در نخستین تجربه سرمربی گری خود در لیگ یک خیلی امیدوار است طلسم عدم صعود مس کرمان را بشکند تا تبدیل به مرد شماره یک استان کرمان شود.

مسی ها امروز در اولین هفته نیم فصل دوم به مصاف تیم شمس آذر قزوین بحران زده می روند و کسب سه امتیاز این بازی برای آنها بسیار دارای اهمیت است تا در آغاز دوباره مسابقات گام خود را محکم برداشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byrp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ فرزاد حسین خانی، مس کرمان را امیدوار نگه داشت

رزاقی راد: حسین‌خانی چیزی در آورد و در زمین ریخت!
همه در ورزشگاه دیدیم، سه بار این کار را کرد