تاریخ انتشار: 1400/12/03 19:51
کد خبر: 25477

وحید رضایی:برخی یک شبه سرمربی شده اند/ ما در یک شهر دور افتاده هستیم

سرمربی مس شهربابک پس از بازی با پارس جنوبی گفت: نمی‌دانم چه قانونی است که برخی ها یک شبه سرمربی می‌شوند و در مورد سرمربی حریف هم‌ نظر می‌دهند.
وحید رضایی:برخی یک شبه سرمربی شده اند/
ما در یک شهر دور افتاده هستیم

وحید رضایی در مورد بازی با پارس جنوبی گفت: شروع نیم فصل همیشه بازی سخت و مهمی است ولی بچه های ما نشان دادند واقعا بازیکنان باکیفیتی هستند و در کل بازی حاکم توپ و میدان بودند.

گلی هم که خوردیم روی اشتباه بازیکن خود ما بود نه تاکتیک حریف.

او افزود: بازیکنان ما با پرس و دوندگی بر بازی مسلط بودند و حقمان سه امتیاز بازی بود.

یک سری مربیان مثل ایمان رزاقی راد نمیدانم چه طور یک شبه در لیگ یک سرمربی می‌شوند.

نمیدانم سیستم فوتبال مملکت ما چگونه است که می‌شود یک شبه سرمربی شد.

پارسال نصرتی سرمربی بود و معلوم نیست چگونه رزاقی راد جای او را گرفت. جالب اینکه در مورد سرمربی حریف هم صحبت می‌کند.

رضایی تصریح کرد: بازیکن من روی زمین خوابیده بود که تیم حریف توپ را بیرون نزد و حمله اش را شکل داد بعد که بازیکن خودشان روی زمین بود توقع داشتند ما توپ را بیرون بزنیم.

خلاصه اینکه حواستان به کار خودتان باشد و به قانونی که یک شبه شما را سرمربی میکند محکم بچسبید!

 

سرمربی مس شهربابک گفت: من چهار تیم را از لیگ دو به لیگ یک آوردم و از لیگ استان تا لیگ یک را روی سلسله مراتب طی کرده ام اما متاسفانه می‌بینیم که بعضی ها یک شبه سرمربی می‌شوند.

 

از سال ۸۹ مربیگری کرده ام و تازه رسیده ام به لیگ یک‌.آنها در بازی هم روی تیم های عربی را سفید کردند.

مدام بازیکنانشان روی زمین خوابیده بودند و اجازه نمی‌دادند بازی شکل بگیرد.گله ای هم که از سازمان لیگ دارم این است که با توجه به شرایط بازی ها برای تیم ها برنامه ریزی کنند.

 

ما در یک شهر دور افتاده هستیم رفت و آمد مان چهار روز طول می‌کشد و عملا وقت استراحت و تمرین نداریم.بازی ها هر پنج روز یکبار برگزار می‌شود و به تیم هایی مثل ما فشار وارد می‌کند.

 

از شهربابک به شهرهایی مثل آستارا و جم بوشهر رفتن و برگشتن فرسودگی ایجاد می‌کند.در هر حال از بچه هایم تشکر می‌کنم که زحمت می‌کشند.

رضایی اضافه کرد: یک سر و گردن از پارس جنوبی جم بالاتر بودیم و با توجه به بریز و بپاش ها و اردوهایی که تیم های حریف می‌روند من از بچه هایم راضی ام. بازیکنانم باعث افتخار هستند.

وی در مورد دربی با مس گفت: بازی با مس کرمان هم مثل سایر بازی سه امتیازی است وما از بازی های خانگی امتیاز می‌خواهیم. هیچ فشاری روی بچه های ما نیست و همیشه دعا می‌کنم تیم شایسته برنده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayqvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تارتار: گل‌گهر در درون زمین تیم سوم لیگ برتر است