تاریخ انتشار: 1400/12/03 19:58
کد خبر: 25476

ایمان رزاقی راد:تو کارنامه من را نمیدانی چون مشغول بستن نخ به تور دروازه برای جادوگری بودی!

وحید رضایی سرمربی مس شهر بابک بعد از دیدار با پارس جنوبی هم صحبت های تندی علیه ایمان رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی جم بیان کرد و گفت معلوم نیست رزاقی راد از چه طریقی سرمربی شده است.
ایمان رزاقی راد:تو کارنامه من را نمیدانی چون مشغول بستن نخ به تور دروازه برای جادوگری بودی!

 

سرمربی پارس در جواب به این مصاحبه گفت: آقای رضایی گفته معلوم نیست من چگونه سرمربی شدم باید بگویم آن موقع که شما مشغول جادوگری بودی من داشتم مربیگری می کردم و رزومه ام کاملا مشخص است. تو کارنامه من را نمیدانی چون مشغول بستن نخ به تور دروازه برای جادوگری بودی. اگر سرچ کنی و بپرسی به تو می گویند که من سرمربی زیر ۱۳ در سال ۹۵ بودم و بعد یک رده پیکان را به عنوان سرمربی قهرمان کردم و پله ها را یکی یکی بالا آمدم. سال گذشته هم کمک بودم و امسال در پارس جنوبی سرمربی شدم.

 

او در مورد بازی با مس شهر بابک که با نتیجه تساوی یک- یک به اتمام رسید ادامه داد: ما خیلی بهتر بودیم و باید ۴ گل می زدیم فیلم بازی موجود است و می توانید آن را نگاه کنید. درضمن نمی خواهم بگویم پنالتی حریف پنالتی نبوده است اما این هم به همان جادوگری ربط دارد و به نظرم از قدرت ماورایی استفاده کردند و توپ را به دست بازیکن ما زدند چون دورو بر بازیکن ما هیچ کدام از بازیکنان مس حضور نداشتند و بازیکن ما آمد توپ را با استوپ سینه به گلر بدهد توپ به دستش خورد و داور هم پنالتی گرفت .

سرمربی پارس جنوبی در مورد شرایط تیمشان توضیح داد: ما یک نیم فصل خوب را پشت سر گذاشتیم و دو، سه بازیکن جدید گرفتیم ولی مدتی زمان می برد این بازیکنان با تاکتیک ما آشنا شوند. تمام تلاشمان را می کنیم امسال جزو پنج تا باشیم چون تیم ما جوان است. مثل خیلی از تیم ها هزینه آنچنانی نکردیم. بیشتر بازیکنان ما قرارداد ۲۰۰ میلیون تومانی دارند. دنبال این هستیم آموزش دهیم، همین که ششم جدول هستیم یعنی بازیکنانم یاد گرفتند.

رزاقی راد در پایان در مورد دیدار با خیبر خرم آباد افزود: بازی سختی در لرستان داریم. بالاخره خیبر هم هزینه کرده و دنبال صعود به لیگ برتر است. آقای ویسی هم شناخته شده و کارش را بلد است. در مجموع کار سختی داریم ولی بازیکنان ما هم در بازی های سخت بهتر بازی می کنند و انشاالله از خرم آباد دست پر برگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399qnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرمای هوا روی بازی دو تیم تاثیر گذار بود/می توانستیم برنده دیدار باشیم
سجاد موسوی: