تاریخ انتشار: 1400/12/03 21:02
اتفاقات عجیب و غریب ماشین سازی گریبانگیر آقای گل؛
کد خبر: 25474

چوب حراج به امیر شهیم!

اتفاقات عجیبی پیش از دیدار ماشین با شهرداری همدان رخ داده است.
چوب حراج به امیر شهیم!

امیر شهیم، مهاجم گلزن ماشین‌سازی در آستانه بازی روز گذشته این تیم مقابل شهرداری همدان در سفری عجیب و غیرمنتظره راهی تهران شده بود و در فاصله سه ساعت به شروع بازی خود را به اردوی تیمش رساند.

با این وجود، شهیم در ترکیب اصلی ماشین‌سازی به میدان رفت و ضمن اینکه یک پنالتی گرفت، در دقیقه ۹۰ زننده تک گل تیمش بود که البته این گل نتوانست از شکست نماینده تبریز جلوگیری کند و سبزقبایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند.

حال، یک روز پس از برگزاری این مسابقه خبر می‌رسد علت سفر مهاجم ماشین‌سازی به تهران با تصمیم مدیرعامل آقازاده این تیم بوده که روز قبل از بازی امیر شهیم و مهدی کاشفی دو بازیکن آینده‌دار سبزقبایان را از اردوی تیم خارج کرده و برای مذاکره با باشگاه خیبر خرم‌آباد به پایتخت برده است.

درهمین راستا، شب قبل از بازی جلسه‌ای میان مالک متمول باشگاه خیبر خرم‌آباد با مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در حضور امیر شهیم و مهدی کاشفی برگزار شده و مالک خیبر در این جلسه پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را برای جذب دو بازیکن ماشین‌سازی ارائه داده است.

در مورد جزئیات این جلسه اخبار رسیده به خبرنگار ورزشی آناج حاکی است، پیشنهاد مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد برای شهیم مبلغ یک میلیارد تومان و برای کاشفی نیز ۵۰۰ میلیون تومان به مدت ۵ سال بوده که پاسخ منفی دو بازیکن را در پی داشته است.

ظاهراً امیر شهیم پس از دریافت این پیشنهاد با یکی از بازیکنان باتجربه تیمش برای مشورت تماس می‌گیرد و بازیکن باتجربه ماشین‌سازان با راهنمایی خود هم‌تیمی جوانش را از عقد قرارداد بلندمدت با تیم خرم‌آبادی منصرف می‌کند.

اما سوال این است که چرا مدیرعامل آقازاده باشگاه ماشین‌سازی روز قبل از بازی دست به چنین اقدامی زده، آنهم در شرایطی که این تیم با مشکل کمبود بازیکن مواجه است؟

البته با توجه به مشکلات مالی ماشین‌سازی که هر هفته شاهد آبروریزی این تیم در فوتبال کشور هستیم، احتمالاً این کار در جهت رفع مشکلات انجام شده لیکن زمان برگزاری جلسه مذکور جای هیچ توجیهی ندارد و به سوءمدیریت آقای آقازاده برمی‌گردد.

آقازاده‌ای که با معرفی هیات فوتبال استان به عنوان مدیرعامل وارد باشگاه ماشین‌سازی شده و با ادعاهای فراوانش نتوانسته گرهی از مشکلات این باشگاه قدیمی را باز کند و حالا به دنبال فروش سرمایه‌های فوتبال آذربایجان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qoz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/مهاجم جوان آقای گل غیر منتظره لیگ یک

امیر شهیم بهترین مهاجم نیم فصل نخست شد
با نظر مخاطبین فرتاک ورزشی:

تجربه وجوانی در صدر جدول
اختصاصی/در پایان هفته هفدهم؛