تاریخ انتشار: 1400/12/14 14:52
در ‍ نشست خبری مالک، مدیرعامل و سرمربی باشگاه اتحاد فومن عنوان شد؛
کد خبر: 25051

نتیجه‌گیری خوب و اخلاق مدار در فوتبال از اهداف عالیه ما در تیم اتحاد است

نشست خبری مالک،مدیرعامل و سرمربی باشگاه اتحاد فومن عصر پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ در هتل معین فومن برگزار شد و طی این نشست مسئولین این باشگاه اهداف و برنامه‌های خود را تشریح کرد و خواستار همراهی اصحاب رسانه جهت صعود به لیگ‌های بالا شد.
نتیجه‌گیری خوب و اخلاق مدار در فوتبال از اهداف عالیه ما در تیم اتحاد است

معین سمیع ، مالک تیم اتحاد فومن با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر این شهرستان توریستی و گردشگر پذیر، اظهار کرد: نتیجه‌گیری خوب و اخلاق مدار در فوتبال از اهداف عالیه ما در تیم اتحاد است.

وی با اشاره به فرازوفرودهای تیم شهرداری فومن و تلاش برای عدم تکرار آن‌ها، افزود: در اتحاد، تمام سعی ما تلاش در داشتن تیمی ایدئال و پرقدرت در لیگ است.

مالک تیم اتحاد فومن با بیان اینکه هدف‌گذاری ما در فصل پیش رو حضور در لیگ دسته دو بوده، گفت: نصر، سرمربی این تیم وعده داده که تیم را در لیگ دسته یک تحویل خواهد داد.

سمیع با اذعان به اینکه مشکلات اقتصادی همیشه در کشور وجود داشته و اکنون ممکن است تشدید نیز شده باشد، تصریح کرد: شفافیت در همه ابعاد تیم حاکم است و هیچ‌کدام از اعضا کادر فنی نیت مالی ندارند و همه بر این باوریم که داشتن تیمی فراتر از یک تیم دسته سومی از لیاقت‌های شهرستان فومن است.

سامان پورابراهیم، مدیرعامل باشگاه اتحاد فومن نیز هدف از تیم داری را کسب افتخار برای فومن برشمرد و افزود: این شهرستان هیچ‌چیز برای توسعه ورزش فوتبال از شهرستان‌های مدعی کم ندارد.

وی با بیان اینکه فومن با استعداد و امکانات موجود می‌تواند به قطب فوتبال در گیلان مبدل شود، گفت: تمرکز تیم اتحاد در تیم بزرگسالان است اما سازوکارهای فراهم‌شده تا این تیم در ردهای پایین نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

محسن نصر، سرمربی تیم اتحاد فومن نیز در این نشست خبری با بیان اینکه پتانسیل فومن در فوتبال کمتر از شهرهای رشت، آستارا و یا انزلی نیست، اظهار کرد: به نظر می‌رسد تیم داری در فومن بیش از آنکه موانعی در حوزه مالی و یا مدیریتی داشته باشد، درگیر سیاسی بازی‌ها و خودزنی بوده است.

وی وضعیت فومن در تیم داری را غیرقابل‌قبول دانست و گفت: زمانی برای خود در این شهرستان حاشیه امنی قائل هستم که تیم اتحاد در لیگ یک حضورداشته باشد.

سرمربی تیم اتحاد فومن حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی این تیم را غیرقابل تضمین دانست و افزود: این تیم در سطح خود رقبای قدرتمندی دارد و ازاین‌رو تنها خواسته ما حمایت همه‌جانبه هواداران ازجمله اصحاب رسانه است.

نصر همچنین مدعی شد که برنامه‌های در راستای مارکتینگ و بیزنس در تیم اتحاد فومن پیش طراحی‌شده که قادر خواهد بود آن را در تلاطم و بحران‌های مالی، نجات دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488kmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک سابق شهرداری آستارا به اتحاد فومن پیوست