تاریخ انتشار: 1400/12/24 18:09
هفته بیست و دوم لیگ یک فوتبال؛
کد خبر: 24594

کار سخت زارع برابر رزاقی/جدال انتقامی امید در روز مرگ و زندگی خیبر

مسابقات هفته بیست و دوم لیگ یک فردا با انجام ۹ بازی انجام می گیرد.
 کار سخت زارع برابر رزاقی/جدال انتقامی امید در روز مرگ و زندگی خیبر

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا شنبه با انجام ۹ بازی در سراسر کشور برگزار خواهد شد تا تیم‌ها در دومین دیدار نیم فصل دوم راه خود را برای صعود و فرار از قعر تلاش کنند. 

در پایان هفته بیست و دوم ملوان بندرانزلی با کسب ۴۷ امتیاز با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و  تیم‌ مس کرمان با کسب ۴۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، در قعر جدول هم ماشین سازی با ۶ امتیاز، شاهین شهرداری بوشهر با ۱۰ امتیاز و رایکا  با ۲۰ امتیاز در منطقه سقوط هستند. 

در این مطلب نگاهی به بازی های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول خواهیم انداخت:

خیبر خرم آباد-سایپا؛ امید به صعود در گروی عبور از امید! 

خیبر خرم آباد تیم چهارم جدول که هفته گذشته به تساوی برابر مس شهر بابک رضابت داد در این هفته با کادرفنی جدید خود در خرم آباد باید به مصاف سایپا برود آنهم در حالی که فراز خودش از سرمربیانی بود که در سقوط این تیم نقش داشت و در سوی مقابل امید روانخواه هم در خیبر تجربه سرمربی گری دارد، سایپا در حالی باید به خرم آباد سفر کند که هفته گذشته مقابل ویستاپیروز شده است و حالا امید روانخواه می خواهد روند رو به جلو خودش را ادامه دهد. 
دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود. 

IMG_20220315_173045_369

مس کرمان-خوشه طلایی ساوه؛  آخرین امید بیاتلو برابر فرزاد

مس کرمان که این روزها همه چی بر وفق مرادش است حالا در خانه باید به مصاف خوشه طلایی ساوه برود آنهم در حالی که  در همین مقطع فصل گذشته خوشه طلایی ساوه با پیروزی برابر مس کرمان این تیم را از صعود دور کرد و حالا فرزاد حسین خانی می خواهد انتقام فصل گذشته تیمش را هم بگیرد،خوشه طلایی با وحید بیاتلو هم در این فصل هنوز رنگ برد ندیده است و این سرمربی امیدوار است بالاخره این رکورد منفی را بشکند. 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود. 

IMG_20220315_173047_405

 

قشقایی شیراز-ماشین سازی تبریز؛ جدال قعر جدولی با طعم خوشبختی 
ماشین سازی تبریز که این فصل در قعر جدول جای خوش کرده است حالا باید به مصاف قشقایی شیراز برود که این تیم هم دست کمی از ماشین سازی از نظر بحران ندارد و تنها از نظر امتیازی شرایط بهتری دارد، قشقایی همچنان بدون سرمربی است و باهمین شرایط به کار خودش ادامه می دهد تا یکی از اتفاقات عجیب این فصل را در این تیم شاهد باشیم، پیروز این دیدار می تواند به آینده امیدوار باشد. 

 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافطیه شیراز  برگزار می شود. 

IMG_20220315_173049_166

 

پارس جنوبی جم-ملوان بندانزلی؛ جدال اندیشه های سرمربیان جوان

 

ملوان بندرانزلی مدعی اصلی صعود در این فصل است که حالا پس از تساوی هفته گذشته  مقابل رایکا برای حفظ فاصله با رقبا نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارد که کارش هم بسیار دشوار است، شاگردان رزاقی راد هم باید در این دیدار پیروز شوندوگرنه دیگر باید با رویای صعود خداحافظی کنند. 

دیدار دو تیم ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود. 

IMG_20220315_173049_746

 

ویستاتوربین-آرمان گهر سیرجان؛ جدال کاندیدای سقوط و صعود

 

ویستاتوربین با میلاد بلادی در نیم فصل نتایج خوبی گرفت اما هفته گذشته شکست مقابل سایپا دوباره کار این تیم را سخت کرد تا این هفته جدال برابر آرمان گهر مدعی برایشان بسیار مهم شود، شاکردان شهبا هم حالا که خودشان را جز مدعیان صعود می بینند دوست ندارند از این اتفاق به سادگی عبور کنند و قطعا در این دیدار برای ۳ امتیاز می جنگند. 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر تهران برگزار می شود.


IMG_20220315_173051_952

 

استقلال خوزستان-استقلال ملاثانی؛ آخرین امید ها در دربی خوزستان 
استقلال خوزستان پس از کسب نتایج ضعیف با داوود مهابادی حالا در آخرین فرصت برای زنده نگه داشتن امیدش باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که این تیم هم شرایط نابسامانی دارد و برای فرار از سقوط تلاش می کند. 

 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نفت شهر اهواز برگزار می شود.

IMG_20220315_173053_692

رایکا بابل-شهرداری همدان:پیروز امیدوار به شکستن رکورد تساوی های پیاپی

رایکا بابل در حالی پای به این رقابت می گذارد که همچنان با پیروز قربانی روی نوار ناکامی است و تساوی های پیاپی این تیم باعث شده نگرانی سقوط برای این تیم هنوز پابرجا بماند در سوی مقابل هم شهرداری همدان برای اینکه از سقوط فاصله بگیرد باید در این دیدار پیروز شود. 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه سیمرغ برگزار می شود.

IMG_20220315_173059_531

 

شهرداری آستارا-شاهین شهرداری بوشهر؛  آخرین امید شاهین برای بقا در آستارا

 

شهرداری آستارا پس از چند پیروزی پیاپی هفته گذشته مقابل شمس آذر قزوین شکست خورد و حالا این هفته پذیرای شاهین بوسهر قعر نشین است، شهرداری که نه امید صعود دارد و استرس سقوط در این دیدار می تواند با خیالی آسوده بازی کند اما در سوی مقابل شاهین برای امید به بقا نیاز به هر ۳ امتیاز این دیدار دارد. 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۴:۴۵ در وررشگاه وحدت آستارا برگزار می شود.

IMG_20220315_173054_932

 

مس شهر بابک-شمس آذر قزوین؛ رضایی امیدوار به پایان بحران برابر دقیقی
 

 

مس، شهربابک در ۷ دیدار آخر خود پیروزی کسب نکرده است و وحید رضایی حالا به شدت تحت فشار است تا این هفته راهی جز پیروزی نداشته است وگرنه در غیر این صورت شاهد تغییر این سرمربی خواهیم بود، درسوی مقابل هم شمس آذر برای فرار از سقوط باید در این دیدار با سعید دقیقی پیروز شود وگرنه بازهم این تیم به جمع مدعیان سقوط خواهد پیوست. 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه سردار سلیمانی شهر بابک برگزار می شود.

IMG_20220315_173057_634


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8yry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال: تخلف باشگاه گل‌گهر محرز است