تاریخ انتشار: 1401/01/11 00:14
فرزاد طیبی پور: قول می دهم باخت برابر مس شهر بابک را جبران کنیم
کد خبر: 24016

اختصاصی؛ اسیر اشتباهات فردی خودمان شدیم/امید روانخواه با تمام وجود کار می‌کند/این باخت را گردن میگیرم

دروازه بان سایپا در گفت وگو با فرتاک ورزشی شکست این تیم برابر مس شهر بابک را به گردن گرفت.
اختصاصی؛ اسیر اشتباهات فردی خودمان شدیم/امید روانخواه با تمام وجود کار می‌کند/این باخت را گردن میگیرم

فرزاد طیبی پور سنگربان سایپا تهران در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون دیدارهفته بیست و سوم برابر مس شهر بابک که منجر به شکست این تیم با نتیجه 2بر0 گردد، گفت: بازی خوبی بود تیم خیلی خوب داشت کار میکرد که بر اثر عدم تمرکز و دادن پاس اشتباه به پشت محوطه جریمه گل اول رو دریافت کردیم همین جا از تمام هم تیمی‌ها و مربیان در راس آنها امید روانخواه معذرت خواهی میکنم.

وی افزود:موقعیت‌های خوبی برای جبران گل خورده داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نیمه دوم باز با این که توپ از خط دروازه عبور نکرد کمک داور بازی به ناحق توپ را گل اعلام کرد و ما از داوری این بازی هم متزلزل شدیم و به کل شیرازه تیم ما از هم پاشید.

دروازه‌بان سایپا گفت: مطمئن باشید نام سایپا رو در اواخر فصل بین پنج تیم بالای جدول میبنید من این قول را به تمامی ارکان باشگاه میدهم، ان شالله با تمام وجود کار خواهیم کرد و این باخت رو جبران می‌کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:من بعد از یک نیم فصل موفق با تیم قشقایی به سایپا در نیم فصل دوم اضافه شدم و کمی طول میکشه به هماهنگی صد در صد برسیم آمار خوبی در قشقایی داشتم و بدنبال ماجراجویی‌های جدیدی در سایپا هستم که به امید خدا با تلاش همه‌ی ارکان به خواسته‌ی خودمان میرسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5goo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فراز برابر روانخواه امیدوار شد
خیبر خرم آباد 2-1 سایپا