تاریخ انتشار: 1401/01/21 07:35
جام حذفی جذاب تر از همیشه با مدعی بی نام نشان
کد خبر: 23563

خلیج فارس شگفتی ساز نه، مدعی قهرمانی / هت تریک به این میگن!

سرمربی خلیج فارس لیگ دویی در نشست خبری پیش از بازی با مس در جام حذفی گفته بود؛ در این جام به دنبال کسب جام هستیم نه شگفتی سازی!
خلیج فارس شگفتی ساز نه، مدعی قهرمانی / هت تریک به این میگن!

 حالا سرمربی خلیج فارس شب گذشته روی زمین بازی حرف اش را ثابت کرد و نشان داد حرفش بی راه نبوده چون آنها سومین تیم لیگ برتری را هم حذف کرده اند.

مس رفسنجان که در رده ۵ لیگ برتر قرار دارد، بعد از برد مقابل پدیده قعر جدولی دیگر رنگ خوشبختی ندید و نتایج پرنوسانی داشته است؛ بطوری که از هفته هفدهم، دیگر رنگ برد ندیدند و بعد از باخت سنگین مقابل پرسپولیس در آزادی، تساوی در خانه مقابل نفت فانوس به دست و البته قبل از دیدار با خیلج فارس مقابل تراکتور دیگر تیم فانوس به دست در تبریز بازنده شد تا نشان دهد از  آن مس میانه نیم اول هیچ رنگ و بویی ندارد.

مس برای رسیدن به این مرحله، ابتدا تراکتور را در تبریز در ضربات پنالتی و در مرحله بعدی پدیده قعر نشین را به سختی در ۱۲۰ دقیقه شکست داد و شب گذشته نیز پرونده حضورش در این فصل جام حذفی به دستان خیلج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی بسته شد.

اما خیلج فارس که در اولین فصل حضورش در لیگ دو نتایج خیلی خوبی کسب کرده با شکستن دادن دو حریف لیگ برتری در دو مراحل قبلی شگفتی ساز این دوره از جام حذفی لقب بگیرد.

سفید پوشان ماهشهری، که در گام نخست جام حذفی، کسی زیاد روی آنها حساب باز نکرده بود، موفق شدند هوادار را با نتیجه یک بر صفر در ماهشهر شکست دهند.

نماینده ماهشهر، در گام بعدی در دربی خوزستان موفق شد در زمین نفت مسجد سلیمان شیر های زاگرس را با نتیجه دو بریک شکست دهد  تا در عین ناباوری به جمع هشت تیم نهایی بپیوندد تا لقب شگفتی ساز این فصل از رقابت های جام حذفی لقب بگیرد.

اما سفید قبا های ماهشهری در آخرین بازی موفق شدند در ضربات پنالتی ۴ بر ۲مس رفسنجان را حذف کنند تا نشان دهند فراتر از شگفتی ساز در پی فتح جام حذفی هستند.

حالا باید منتظر ماند و دید همانند سه دوره قبل که داماش لیگ یکی به فینال جام حذفی رسید و شگفتی سازی کرد دوباره این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oan6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین برنده مصاف با پاس / همدانی ها به بوشهر نرفتند!