تاریخ انتشار: 1395/08/16 23:27
کد خبر: 250544

فریاد الله اکبر پس از گلزنی در لیگ دو!

شاهین شهرداری بوشهر در هفته نهم لیگ دو موفق شد با نتیجه 3بر0 شاهین توسعه کیش را شکست دهد و تا مکان دوم جدول بالا بیاید.
فریاد الله اکبر پس از گلزنی در لیگ دو!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، این دیدار با حاشیه های عجیبی از جمله کتک زدن داور مسابقه همراه شد که در حاشیه نگاری خبرنگار ما می خوانید.

این دیدار با چند دقیقه تاخیر آغاز شد که در نوع خود عجیب بود.

رضا ماهینی مهاجم افسانه ای شاهین و یکی از بزرگان قدیمی بوشهر که در جام تخت جمشید نیز بازی کرده است،از همان ابتدای بازی در ورزشگاه حاضر شد و بازی را نظاره کرد.

بازوبند کاپیتانی نماینده کیش بر بازوی مجتبی ترشیز کاپیتان سابق تراکتور سازی تبریز بسته شده بود. 

رسول غنی زاده بازیکن سابق پاس تهران که سالها به عنوان یک هافبک دفاعی مقتدر در فوتبال ایران حضور داشت به عنوان سرمربی روی نیمکت آنها نشسته بود.

احمدزاده در این بازی تیمش را با آرایش 3_6_1 در زمین چیده بود که از دقیقه 40 به 4_2_3_1 تغیر یافت.

جمشید لیدر قدیمی شاهینی ها همان ابتدای بازی برای سکوی خود شروع به سخرانی کرد و گفت:وقتی چهار تا جوان شهرتان بازی می کنند باید آنها را تشویق کنید ،این بچه نوروزی تنها 21 سال دارد و آینده باشگاه محسوب می شود. 

نسبت به بازی های گذشته استقبال کمتری از این بازی به عمل آمده بود،نتایج نه چندان خوب شاهین در بازی های گذشته شاید مهمترین دلیل عدم استقبال باشد.

حسن آتشی مهاجم شاهین از دقیقه 20 شروع به گرم کردن کرد و از دقیقه 40 به جای حسین موجی به میدان امد.

حرکت تماشایی رضا دهقان که منجر به پنالتی برای شاهینی ها شد،باعث اخراج یک بازیکن تیم کیش گردید که او هم فریاد کنان زمین بازی را ترک کرد.فریاد های او با واکنش تماشاگران شاهین همراه شد.

شماره 9 تیم کیش نامش در لیست هیات فوتبال نبود!

بین دو نیمه بازار درگیری لفظی و فیزیکی داغ شد و بازیکنان و مربیان دو تیم حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند!

در وقت استراحت بازی پیام تسلیت هیات فوتبال بوشهر به مناسبت درگذشت منصور پورحیدری خوانده شد.

کاپیتان مسعود نظرزاده بعد از به ثمر رساندن گل دومش برای شاهین با مشت های گره کرده خوشحالی خود را بروز داد.کاپیتان شاهین شهرداری مثل دوران جوانی سرحال در پست جدید یعنی هافبک دفاعی برای تیمش بازی می کند.

آرین محمدی بال راست شاهینی ها که بعد از ورود به زمین موفق به گلزنی شده بود،به سمت احمدزاده رفت و دست سرمربی تیمش را به نشانه احترام بوسید.

افشین محمدی مهاجم شاهین که بعد از مدتها مصدومیت در ترکیب قرار گرفته بود ،بعد از خروج از میدان به شدت از سوی هواداران تیمش تشویق شد.

وقتی گل دوم شاهین توسط مسعود نظرزاده به ثمر رسید ،حاج محمد ابراهیمی در جایگاه ویژه با صدای بلند فریاد الله و اکبر سر می داد. 

حسین موجی مدافع شاهین که با نظر احمدزاده تعویض شد تا تغیر تاکتیک صورت گیرد، به هنگام خروجش از کنار زمین از سوی سکوی شاهینی ها تشویق شد. 

بازی که تمام شد بازیکنان تیم کیش به سمت داور بازی حمله ور شدند و چند مشت و لگد به داور و کمک هایش وارد شد،جالب اینکه یکی از کمک داورها یکی از لگدها را با حرکتی رزمی پاسخ داد.   

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyzex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست سنگین بانی گستر مقابل شاهین بوشهر/ پرواز شاهین برای صعود!