تاریخ انتشار: 1401/02/09 19:53
ابراهیم اشکش:
کد خبر: 22672

تیم های حریف با هواپیما چارتر رفت و آمد می‌کنند اما تیم من برای هزینه رفت و آمد با اتوبوس هم مشکل دارد/شرمنده بازیکنانم هستم

سرمربی استقلال ملاثانی گفت : این تیم لایق بهترین هاست و من شرمنده این بچه ها هستم ، امیدوارم راهکار هایی اندیشیده شود که بتوانیم از خجالتشان در بیاییم.
تیم های حریف با هواپیما چارتر رفت و آمد می‌کنند اما تیم من برای هزینه رفت و آمد با اتوبوس هم مشکل دارد/شرمنده بازیکنانم هستم

ابراهیم اشکش پس از دیدار تیمش برابر مس شهر بابک اظهار کرد : خسته نباشید میگویم به بچه های تیم که دارن با غیرت بازی میکنن ، این سیزدهمین هفته متوالی بود که توانستن نتیجه بگیرند .

وی افزود : این بچه ها لایق بهترین ها هستن آنها خیبر را شکست دادند اما ما هنوز نتوانستیم دریافتی های آنها را پرداخت کنیم و من شرمنده این بچه ها هستم ، انشالله یک راهکاری اندیشیده شود که بتوانیم از خجالت آنها در بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: داوری خوبی بود تیم حریف هم جنگید ، خداراشکر بازی که عقب افتاده بودیم را توانستیم برگردانیم و به تساوی بکشانیم ، اما من مشکل فنی ندارم تیم من حرف هایش‌ را در زمین زده ، فقط امیدوارم مسؤلین به فکر باشند و بتوانند کمک کنند که ما شرمنده این بچه ها نشویم.

وی ادامه داد: تیم های حریف با هواپیما چارتر رفت و آمد می‌کنند اما تیم من برای هزینه رفت و آمد با اتوبوس هم مشکل دارد.

اشکش در پایان گفت: امیدوارم این مسائل حل شود ، این تیم دارد به عشق مردم ملاثانی میجنگد‌ و لایق رسیدگی بیشتر می باشد و امید وارم این اتفاق رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ako9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زور کمالوند به کاندیدای سقوط هم نرسید/۱۱ هفته شکست ناپذیری اشکش!
استقلال ملاثانی 1-0 خیبر خرم آباد؛

جباری تساوی را به مهابادی تحمیل کرد!
استقلال خوزستان 2-2استقلال ملاثانی

تساوی اشکش مقابل بحران زده ها
استقلال ملاثانی 0-0 قشقایی شیراز:

فرصت سوزی رزاقی راد در خانه برابر اشکش
پارس جنوبی جم 1-1استقلال ملاثانی