تاریخ انتشار: 1401/02/21 10:48
کد خبر: 22142

توقف روند صعودی ماهشهری ها در کرمانشاه / صبر ایوب به پایان آمد

دیدار دو تیم بعثت کرمانشاه و شهرداری ماهشهر با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
توقف روند صعودی ماهشهری ها در کرمانشاه / صبر ایوب به پایان آمد

به گزارش فرتاک ورزشی، در یکی از دیدار های هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم دو تیم بعثت کرمانشاه و شهرداری ماهشهر در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برابر یکدیگر به میدان رفتند.

ماهشهری ها پیش از این دیدار در فاصله دو امتیازی رده دوم جدول حضور داشتند و در برابر بعثت به دنبال برتری بودند تا خود را در جمع مدعیان حفظ کنند.

در آن سوی میدان بعثت کرمانشاه با علی نظرمحمدی با تجربه برای فرار از انتهای جدول حضور داشت، نظرمحمدی که چوکا را ابتدای فصل به بالای جدول هدایت کرد اینبار برای نجات بعثت راهی کرمانشاه شده است.

در این دیدار ابتدا شهرداری ماهشهر با گل حسین قره داغی از رقیب پایین جدولی خود پیش افتاد و در ادامه هرچه زد به در بسته خورد.

در نیمه دوم شاگردان نظرمحمدی با ارائه بازی حساب شده به دنبال به تساوی کشیدن بازی بودند تا در دقیقه ۸۵ صبر ایوب سبحانی پور بازیکن با تجربه بعثت به پایان رسید و توانست دروازه شهرداری ماهشهر را باز کند. 

در نهایت سرخپوشان دیار کرمانشاه در این دیدار حساس توانستند حریف بالای جدولی خود را متوقف کنند تا همچنان به آینده تیم خود امیدوار باشند و شهرداری ماهشهر نیز از جمع مدعیان فاصله بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ramwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار متوسط ها در کامیاران / تلاش شهرداری برای ماندن
پیش بازی آوالان کامیاران - شهرداری همدان

فومنی ها در اندیشه رهائی از بحران / آرمان گهر به دنبال صعود
پیش بازی آرمان گهر سیرجان - شهرداری فومن