تاریخ انتشار: 1401/02/21 13:00
سرمربی قشقایی شیراز:
کد خبر: 22133

هشت تیم برای سقوط می جنگند که ماهم یکی از آن ها هستیم

سرمربی قشقایی شیراز پس از پیروزی برابر مس شهر بابک در مورد بازی توضیحانی داد.
هشت تیم برای سقوط می جنگند که ماهم یکی از آن ها هستیم

رشید طهماسبی در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر مس شهربابک، ابتدا به تمجید از دست اندرکاران بابت ترمیم زمین چمن ورزشگاه حافظیه پرداخت و گفت: زمین حافظیه روز به روز در حال بهتر شدن است و باید از تلاش دوستان و دست اندرکاران تشکر کنم. امیدوارم در فصل آینده، این ورزشگاه به یکی از ورزشگاه های خوب کشور تبدیل شود.

طهماسبی در خصوص مسائل فنی مسابقه گفت : مانند بازی های گذشته، تمرکز خوبی روی بازی داشتیم و بچه ها تلاش کردند فرامین تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده کنند و خدا را شکر می کنیم که توانستیم سه امتیاز مهم این دیدار را مال خود کنیم و مقابل هوادارانمان سربلند شویم.

وی افزود: تیم مس شهربابک تیم بسیار خوبی بود. ما سرمربی این تیم یعنی آقای وحید رضایی را به خوبی می شناختیم و می دانستیم تیمش فوتبال خوبی بازی می کند. خوشبختانه تیم ما هم مقابل تیم هایی که کیفیت فنی خوبی دارند، بهتر بازی می کند. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و در نهایت تیم ما با گلی که زد پیروز شد.

سرمربی قشقایی در خصوص وضعیت این تیم در جدول و پایین آمدن احتمال سقوط گفت : هر سه امتیازی که میگیریم، کمک می کند که بتوانیم به بقای خود قطعیت بدهیم. اما باید بدانیم که هنوز هشت تیم برای سقوط می جنگند و ما هم یکی از آنها هستیم. ما تمام تلاشمان را برای حفظ این جایگاه انجام می دهیم و  امیدواریم فصل آینده را با جدیت و کیفیت بهتری شروع کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gd7g9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی آرمان گهر اعلام کرد این تیم برای فصل آینده برنامه دارد