تاریخ انتشار: 1401/02/28 12:36
با اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛
کد خبر: 21820

نوین کشاورز علی آباد قهرمان نیم فصل در گروه اول شد/جرایم نقدی برای چند تیم!

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور اعلام کرد
نوین کشاورز علی آباد قهرمان نیم فصل در گروه اول شد/جرایم نقدی برای چند تیم!

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید در خصوص لیگ دسته سوم اعلام شد.

 دیدار دو تیم شهرداری فومن و ستاره اتحاد تبریز برگزار و از سوی یوسف رضازاده مدیر تیم شهرداری فومن تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه صورت گرفت وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.

تیم شهرداری فومن به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ اخطار به مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

باشگاه شهرداری فومن به دلیل رفتار توهین آمیز تماشاگران منتسب، نسبت به داور مسابقه به مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم پارسا صنعت خراسان جنوبی و آریو اسلامشهر برگزار و از سویی پرویز فرضی تدارکات تیم آریو تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه صورت گرفت وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

تیم آریو اسلامشهر نیز به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ اخطار در این مسابقه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم شاهین بجنورد و نوین کشاورز علی آباد برگزار شد و تیم نوین کشاورز علی آباد به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار در این مسابقه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم پارسا صنعت خراسان جنوبی و نوین کشاورز علی آباد، تیم پارسا صنعت خراسان جنوبی به دلیل مسئول شناخته شدن در برگزاری مسابقه سه بر صفر بازنده اعلام شده و به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

دیدار دو تیم نوین کشاورز علی آباد و شادکام مشهد برگزار و تیم شادکام مشهد به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت نه اخطار در این مسابقه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

دیدار دو تیم پانیک تالش و آرتام تبریز برگزار و از سوی احدپورپناه تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه صورت گرفت وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه آرتام تبریز به دلیل نقض اصول کلی رفتار و سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار در این مسابقه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

دیدار دو تیم یزد لوله و سپاهان نوین اصفهان برگزار و از سوی اسماعیل ماوت تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری در قبال تیم حریف و مقامات رسمی مسابقه صورت گرفت که وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

جمال الدین نزاکتی مربی تیم یزد لوله نیز به دلیل بدرفتاری در قبال تیم حریف یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین علیرضا آلبوغبیش سرمربی تیم یزد لوله به دلیل بدرفتاری درقبال مقام رسمی مسابقه یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

مسابقه تیم های کیان اراک و یزدلوله  برگزار شد که تخلفاتی از سوی سجاد شکوه بازیکن تیم یزد لوله بخاطر بدرفتاری مقابل داور رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شده و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر و از حیث جریمه نقدی قطعی است.

تیم یزدلوله به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم های آریو اسلامشهر و جوان نوین ساری برگزار و از سوی هانی اسماعیلی تدارکات تیم جوان نوین ساری تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل داور بازی رخ داد. وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم آریو اسلامشهر به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woagd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض گل گهر به رای انضباطی دیدار با استقلال