تاریخ انتشار: 1401/03/04 15:36
کد خبر: 21514

شیشه عمر قربانی در دستان حکیمی/ نفس‌های به شماره افتاده رایکا در هفته‌های پایانی

رایکا بابل در شرایطی بسیار خاص و در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارد.
شیشه عمر قربانی در دستان حکیمی/ نفس‌های به شماره افتاده رایکا در هفته‌های پایانی

پیروز قربانی سرمربی رایکابابل افسوس چند هفته‌ای را می خورد که از این تیم جدا شد و باز دوباره یه این تیم بازگشت که الان شرایط را این گونه برای تیمش سخت می بیند. چرا که رایکا در حال حاضر با 35 امتیاز در رده شانزدهم جدول  قرار دارد و سایه سنگین سقوط در این فصل را به خوبی روی شانه‌های خود احساس می کند.

رایکا بابل در هفته گذشته توانست با پیروزی برابر مس شهر بابک به سه امتیاز ارزشمند دست یابد و از خوش شانسی این تیم، سایپا نتوانست در برابر ماشین سازی پیروز میدان باشد تا قربانی و شاگردانش نفس راحتی کشیده و امیدهای بیشتری برای بقا داشته باشند.

رایکا بابل در هفته سی و دوم بایستی به مصاف خوشه طلایی ساوه برود و به شدت نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد چرا که شرایط جدولی این گونه است و فرصتی برای جبران نیست.

رایکا 35 امتیازی است و اگر بازنده بازی باشد و سایپا نیز برنده در برابر آرمان گهر، آن وقت است که دیگه باید گفت قربانی و شاگردانش 90 درصد مسیر سقوط را طی کرده‌اند.

البته بخت خوش رایکا آن جایی است که سایپا در دوبازی گذشته نتوانست برابر ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر برنده باشد و در هفته سی و سوم نیز  رایکا و سایپا به مصاف هم می روند تا اوج هیجان را در آن بازی شاهد باشیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9nak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همدانی‌ها به یک امتیاز شیرین دست یافتند
شهرداری همدان1 خوشه طلایی ساوه 1

اختصاصی؛تنها با ۲ جلسه تمرین مقابل خیبر پر مهره یک امتیاز کسب کردیم
وحید حکیمی: غیرت و جنگندگی بازیکنانم باعث افتخار است