تاریخ انتشار: 1401/03/05 02:56
با تهدید و فحاشی به جایی نخواهید رسید؛
کد خبر: 21488

از کوره همان برون تراود که در اوست/ یک انتقاد از عملکرد روانخواه و آغاز فحاشی سینه چاکان!

مطلب انتقادی از سرمربی سابق سایپا که در فرتاک ورزشی منتشر گردید با واکنش تند و توهین آمیز یکی از سینه چاکان این مربی روبرو شد.
از کوره همان برون تراود که در اوست/ یک انتقاد از عملکرد روانخواه و آغاز فحاشی سینه چاکان!

متاسفانه چند صباحی می‌باشد که رویه‌ای ناپسند در بین اطرافیان  و نزدیکان برخی از ورزشکاران، هنرمندان، مدیران و.. شکل گرفته است که به محض انتقاد به سوی فرد یا رسانه منتقد کننده حمله کرده و با الفاظ بسیار رکیک و تهدید آمیز سعی بر این دارند که فضا را برای آنها آلوده نموده تا بابت این خوش خدمتی پاداشی دریافت نمایند.

اما چرا به این موضوع پرداختیم دلیلش این بود که در متنی بسیار کوتاه به نتایج بسیار نا امید کننده امید روانخواه در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در تیم سایپا اشاره نمودیم، نتایجی که تصور نمی‌کنیم نیازی به بازگو کردن داشته باشد چرا که این مربی در 19 بازی که بر روی نیمکت نارنجی پوشان تهران نشسته بود تنها 23 امتیاز کسب کرد تا حال و روز ناخوش این تیم را در هفته‌های پایانی این گونه پریشان ببینیم!

به دنبال انتشار این متن کوتاه که در فرتاک ورزشی منتشر گردید، سینه چاکان این مربی آن چنان برافروخته شدند که توسط شخصی محلوم الحال به نام (ع-م- د) و در یک پیام بسیار توهین آمیز که به صفحه اینستاگرام فرتاک ورزشی ارسال شده است، به آقایان حمید درخشان،حسین خبیری، بهنام ابوالقاسم پور، سعید اخباری و هرکسی که از آنها حمایت می‌کند فاحشی نموده ( به دلیل بکار بردن الفظا بسیار زشت و زننده از انتشار آن معذوریم) که مستندات آن موجود و به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال خواهد شد .

البته اگرچه آقای روانخواه در این موضوع نقشی به ظاهر ندارد اما ناگفته پیداست کسی که این چنین در دفاع از یک مربی به فحاشی می پردازد، حتما منافع به خطر افتاده‌ای دارد که این چنین آشفته شده است که در کمیته اخلاق حتما باید پاسخگو باشد .

جان کلام این که اقدام کنندگان به این رفتارهای زشت این ره که می‌روند به ناکجا آباد است و با این گونه رفتارها نمی‌توانند حقانیت خود را به اثبات برسانند و امیدوارم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در دفاع از فوتبال پاک، عامل اصلی و همچنین تحریک کننده فرد خاطی را احضار نموده و با او برخورد قاطعی صورت بگیرد تا دیگر شاهد این گونه رفتارهای ناپسند در محیط‌های ورزشی نباشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5nwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه رفتن سایپا با روانخواه بر روی میدان مین/ نارنجی پوشان گزینه‌ اصلی سقوط
یادداشتی از نادر دارستانی؛

فراز برابر روانخواه امیدوار شد
خیبر خرم آباد 2-1 سایپا